AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Erwin ik ben het met de Belgen eens, je onderug is toch krom aan het trekken. Het kan er nog mee door maar het gebeurd wel degelijk. Er moet meer spanning komen (intra-abdominaal) mss meer lucht pakken en goed afzetten tegen die riem.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 23:23 ----------

trouwens Chris wat is dat voor een begin van de DL? Eerst ga je mooi recht zakken en dan krom je de hele boel weer door die heupen nog eens de lucht in te gooien.

Bedacht me idd later dat het vrij lomp was :roflol:

Sterke military presses hoor, wou dat ik ze zo kon pressen:)

Netjes barry, je cgbp ziet er wat ongemakkelijk uit, gaat met de swissbar wel beter imo. Maar MP is wel je ding haha

Nice Frank. Blijf 20 inch stenen moeilijk vinden.

very nice Frank !!!

Nice lifts Ita, ziet er gewoon solid uit. Jammer dat je de squat niet op film hebt. Leuk om de rubiceps een keer in actie gezien te hebben.

Nice lifts Ita, ziet er gewoon solid uit. Jammer dat je de squat niet op film hebt. Leuk om de rubiceps een keer in actie gezien te hebben.

Thanks Johanz0r, squat is wel gefilmd alleen heb ik de filmpjes nog niet in mijn bezit. Zal ze posten als ik ze heb! Leuk je gesproken te hebben.

lekker los die wraps haha, wel goede speed in ieder geval

lekker los die wraps haha, wel goede speed in ieder geval

Hehe, ja ik heb me 3x zelf gebandeerd. Kan nog veel strakker inderdaad, maar haal er nu toch ook al aardig wat kilo's uit. De 225kg was nog steeds met veel speed. Achteraf iets te laag ingezet.

epic speed man, niks aan de hand

Dan moet je met je ellebogen wel het schijfje aantikken natuurlijk.;)

Ok man, bedankt voor je inbreng.
Zal het even uitleggen zodat het voor iedereen duidelijk is dan. Als je enigszins degelijk ontwikkelde tricepsspieren hebt, raken die eerder de oppervlakte en kom je daardoor niet met je ellebogen op de grond. Of op de schijfjes, in dit geval. Ik heb al eens geprobeerd de schijven verder naar buiten te leggen zodat de ellebogen erop komen, maar dat werkt voor geen meter, dan krijg je die rand van die schijfjes in je bovenarm tijdens het zakken, en dat is niet lekker.
De reden dat ik die schijfjes eronder leg, is omdat ik met mn debiel korte armpjes er anders bijna een gewone bench press van maak, en dan ga ik het doel van de floor presses voorbij. Voor mij is het doel namelijk om de ROM te verkorten omdat een benchshirt vanaf een bepaald punt (10cm van de borst ongeveer) niet veel meer doet. Vandaar dat ik dat deel van de oefening dus train met floor presses, board presses etc.
So much for my ego.

Eén van de sterkste benchers van het forum moet zich verantwoorden voor het leggen van de schijfjes... isthisreallife?

Terug
Naar boven