DG80
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 709
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice Erwin! Je wordt ook steeds buffer in je chest en shoulders!
(Squat wel op diepte?)
Had inderdaad ook het idee dat het kantje boord was. Doordat je spanning verliest in je boven/middenrug maak je het je wel onnodig zwaar (goodmorning beweging)!
Voor de rest natuurlijk mooie getallen! En inderdaad behoorlijk buf![]()
Low bar squats, dus meestal stuk minder diep, alsnog was dit net geen parallel volgens mij.
Je bent wel sterk, hoe lang duurde het voordat je 200 kon liften.

www.youtube.com/watch?v=Oq_buVK82d0
skills evaluatie dag vandaag. 200-135-225.
135 was een pr. over 3 weken gaan we echt peaken.
de squat techniek begint beter te worden, we blijven elke training filmen en hameren op techniek. wat ik vooral nog moet elimineren is men reet te geforceerd naar achter, waardoor de barbell te ver naar voren blijft en dus die goodmorning ontstaat. ben sinds 2 weken wijder gaan staan en men grip verbreed, dit heeft het al enorm verbeterd.
over bench en deadlift techniek ben ik zelf erg tevreden.
Ik vind je anders een behoorlijk bolle onderrug hebben bij die deadlift...
Ik vind je anders een behoorlijk bolle onderrug hebben bij die deadlift...
Onderrug blijft recht hoor (zijn bovenrug bolt wat), Konstantinovs lift niet anders.

Good mass Starter, moet zelf de kcals ook terug opschroeven
Quality mass toegevoegd das mooi om te zien.
Squattechniek/groove verliezen en toch 200 eraan hangen = raw power zit goed
Mijn mening over DL: die onderrug is bol, vergelijk eccentrische (neutrale onderrug) maar met de concentrische. Ik zou minder gewicht aan de bar hangen (wat zijn die kg's op die 1RM dag waard?)
Chris die squat geloof ik nog wel, beetje olympic stylo....maar wat the **** die deadlift psych up....je zakt met je adem in om veel spanning te bouwen. Dan pak je de bar, strek je je benen, adem je uit en weg voorspanning....
Op zich wel nette gewichten op squat en deadlift. Maar er valt veel te verbeteren aan techniek op alle drie lifts. Zal je zelf ook wel weten. Klote met je lange armen man. Bench rom van 10 000 miles.
duidelijke sticking points precies
Bij deadlift vind ik de rug niet echt recht (=persoonlijk, wil geen flamewar starten met 'als je maxt op deadlift...')
ik wil jullie overigens allemaal even wijzen op het feit dat hij van Saiyan naar Super saiyan gaat voor hij de 272,5 pulled (rond 0.50)![]()

Chris die squat geloof ik nog wel, beetje olympic stylo....maar wat the **** die deadlift psych up....je zakt met je adem in om veel spanning te bouwen. Dan pak je de bar, strek je je benen, adem je uit en weg voorspanning....
Haha inderdaad ja, viel me ook op. Technisch bezien is er nog een hoop vooruitgang te boeken, ook op de squats en de bench. Mooie gewichten, verbaas me over je kracht man. Misschien vertekent het beeld, maar het lijkt er niet echt aan af te zien, zal ik maar zeggen...