Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

nice Erwin! Je wordt ook steeds buffer in je chest en shoulders!
(Squat wel op diepte?)

squat is erg twijfelachtig. de 205 daarna was sowieso niet op diepte. best klote, diepte was nooit een issue... squatvorm was vroeger sowieso nooit een issue eigenlijk... ergens along the way verloren. maar goed, maandag ook ff een sessie bij Ziyed draaien en er voor de rest hard aan werken.. de camera is vanaf nu men beste maat bij squatsessies.

Had inderdaad ook het idee dat het kantje boord was. Doordat je spanning verliest in je boven/middenrug maak je het je wel onnodig zwaar (goodmorning beweging)!

Voor de rest natuurlijk mooie getallen! En inderdaad behoorlijk buf :D

Low bar squats, dus meestal stuk minder diep, alsnog was dit net geen parallel volgens mij.

Je bent wel sterk, hoe lang duurde het voordat je 200 kon liften.

200 kon ik na 3-4 jaar trainen ofzo.. 2009 had ik hem voor het eerst gepakt, daarna lang niet in de buurt geweest. 1rm staat momenteel op 212,5.
jep klopt helemaal! en thnx ;)

Kzie ze vliegen volgens mij. Meende een post gelezen te hebben dat iemand zei dat je atg moest gaan, daar antwoordde ik op.

www.youtube.com/watch?v=Oq_buVK82d0

skills evaluatie dag vandaag. 200-135-225.
135 was een pr. over 3 weken gaan we echt peaken.

de squat techniek begint beter te worden, we blijven elke training filmen en hameren op techniek. wat ik vooral nog moet elimineren is men reet te geforceerd naar achter, waardoor de barbell te ver naar voren blijft en dus die goodmorning ontstaat. ben sinds 2 weken wijder gaan staan en men grip verbreed, dit heeft het al enorm verbeterd.

over bench en deadlift techniek ben ik zelf erg tevreden.

Ik vind je anders een behoorlijk bolle onderrug hebben bij die deadlift...

Good mass Starter, moet zelf de kcals ook terug opschroeven

Quality mass toegevoegd das mooi om te zien.
Squattechniek/groove verliezen en toch 200 eraan hangen = raw power zit goed :)

Mijn mening over DL: die onderrug is bol, vergelijk eccentrische (neutrale onderrug) maar met de concentrische. Ik zou minder gewicht aan de bar hangen (wat zijn die kg's op die 1RM dag waard?)

Good mass Starter, moet zelf de kcals ook terug opschroeven

Quality mass toegevoegd das mooi om te zien.
Squattechniek/groove verliezen en toch 200 eraan hangen = raw power zit goed :)

Mijn mening over DL: die onderrug is bol, vergelijk eccentrische (neutrale onderrug) maar met de concentrische. Ik zou minder gewicht aan de bar hangen (wat zijn die kg's op die 1RM dag waard?)

whehe thnx mates

Laatst bewerkt:
Op zich wel nette gewichten op squat en deadlift. Maar er valt veel te verbeteren aan techniek op alle drie lifts. Zal je zelf ook wel weten. Klote met je lange armen man. Bench rom van 10 000 miles.

duidelijke sticking points precies :p
Bij deadlift vind ik de rug niet echt recht (=persoonlijk, wil geen flamewar starten met 'als je maxt op deadlift...')

ik wil jullie overigens allemaal even wijzen op het feit dat hij van Saiyan naar Super saiyan gaat voor hij de 272,5 pulled (rond 0.50) :D

Chris die squat geloof ik nog wel, beetje olympic stylo....maar wat the **** die deadlift psych up....je zakt met je adem in om veel spanning te bouwen. Dan pak je de bar, strek je je benen, adem je uit en weg voorspanning....

Chris die squat geloof ik nog wel, beetje olympic stylo....maar wat the **** die deadlift psych up....je zakt met je adem in om veel spanning te bouwen. Dan pak je de bar, strek je je benen, adem je uit en weg voorspanning....

Haha inderdaad ja, viel me ook op. Technisch bezien is er nog een hoop vooruitgang te boeken, ook op de squats en de bench. Mooie gewichten, verbaas me over je kracht man. Misschien vertekent het beeld, maar het lijkt er niet echt aan af te zien, zal ik maar zeggen...

Op zich wel nette gewichten op squat en deadlift. Maar er valt veel te verbeteren aan techniek op alle drie lifts. Zal je zelf ook wel weten. Klote met je lange armen man. Bench rom van 10 000 miles.

True, technisch is het ruk.

duidelijke sticking points precies :p
Bij deadlift vind ik de rug niet echt recht (=persoonlijk, wil geen flamewar starten met 'als je maxt op deadlift...')

Rug is ook gewoon krom, moet rechter.

ik wil jullie overigens allemaal even wijzen op het feit dat hij van Saiyan naar Super saiyan gaat voor hij de 272,5 pulled (rond 0.50) :D

:roflol:

Hmm true story, thanks.

Haha inderdaad ja, viel me ook op. Technisch bezien is er nog een hoop vooruitgang te boeken, ook op de squats en de bench. Mooie gewichten, verbaas me over je kracht man. Misschien vertekent het beeld, maar het lijkt er niet echt aan af te zien, zal ik maar zeggen...

Hmm 117.4kg bij 2m. Niet heel buff, maar ook niet echt mager lijkt me?
Techniek zal hard aan gewerkt moeten worden idd.

Oke, zal ook aan je lengte liggen dat het vertekent. Met dergelijke squats en dl's lijkt het ook logisch dat er wel wat beef op zit ;)

Erwin ik ben het met de Belgen eens, je onderug is toch krom aan het trekken. Het kan er nog mee door maar het gebeurd wel degelijk. Er moet meer spanning komen (intra-abdominaal) mss meer lucht pakken en goed afzetten tegen die riem.

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 23:23 ----------

trouwens Chris wat is dat voor een begin van de DL? Eerst ga je mooi recht zakken en dan krom je de hele boel weer door die heupen nog eens de lucht in te gooien.

Terug
Naar boven