XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Het is toch duidelijk. de achterkant van zijn arm raakt de eerst voorkomende rand van de plate. maar dat is niet zichtbaar.

Volgende keer eens de plates weghalen, moet ook wel lukken denk ik. Zolang je niet toucht zal het toch een ander gevoel geven dan een gewone bench, zeker als je even pauzeert beneden.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 22:48 ----------

Oeps sorry, ik ben blijkbaar te laat met m'n uitleg

Het is toch duidelijk. de achterkant van zijn arm raakt de eerst voorkomende rand van de plate. maar dat is niet zichtbaar.

Volgende keer eens de plates weghalen, moet ook wel lukken denk ik. Zolang je niet toucht zal het toch een ander gevoel geven dan een gewone bench, zeker als je even pauzeert beneden.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 22:48 ----------

Oeps sorry, ik ben blijkbaar te laat met m'n uitleg

Haha dat is dus precies de reden dat ik ze eronder leg, om de ROM juist te verkorten en vanaf het punt te gaan drukken waar het shirt niet of nauwelijks meer werkt. Ik doe ze overigens ook wel eens zonder schijfjes eronder.

Eén van de sterkste benchers van het forum moet zich verantwoorden voor het leggen van de schijfjes... isthisreallife?

+1, irritante luitjes die niet eens de moeite nemen om een log te volgen en verder waarschijnlijk ook geen ruk verstand hebben van de dingen waar ze steeds volkomen idioot op reageren.

Die floorpress slaat echt nergens op. Met zo'n ROM drukt iedereen over de 200! Vind je het gek dat je zo'n slechte bench hebt?

• Like
Waarderingen: DG80
Mensen snappen niet waarom bepaalde dingen op een bepaalde manier gedaan worden. Zien cijfertjes staan in een log of zien een filmpje voorbij komen met wat geinige beelden, maar hebben geen idee wat er aan de hand is, wie het post, waarom hij het zo doet en reageren dan toch maar om maar iets geroepen te hebben. Iets met de klok en de klepel. Dat geeft ook niet, en ik heb er geen enkel probleem mee om zaken uit te leggen. Maar soms word je wel eens een beetje moe van de reacties van bepaalde onbenullige figuren.

ach ja, gewoon doen wat je wil, je hoeft je niet te verantwoorden, de resultaten zullen wel voor zich spreken, kdenk dat 'haterz gonna hate' hier wel toepasselijk is :)

sowieso verkeerde uitvoering, de enige juiste uitvoering van een floorpress is met je borst richting de vloer. dit is gewoon een ceilingpress. bij de floorpress kan je je handpalmen op verschillende manieren neerzetten, als je net als jij je triceps wil isoleren dan kan je het beste zo wijd mogelijk en niet onder de 20 herhalingen. dit is een goed voorbeeld van een triceps isolerende floorpress:
wide-push-up.jpg

succes Tymboo!

hey starter, zelfs je onzinverhaal zit vol met onzin :roflol:

onzinception.

ach ja, gewoon doen wat je wil, je hoeft je niet te verantwoorden, de resultaten zullen wel voor zich spreken, kdenk dat 'haterz gonna hate' hier wel toepasselijk is :)

Jawel, maar daar gaat het niet zozeer om. Het is het algehele beeld op dit forum (en dan voornamelijk buiten het pl/stm-gedeelte om) dat er veel te veel loze kreten door volslagen onbekenden geroepen worden. Je moet voor de gein eens in de sectie "Oefeningen" kijken om te zien wat er daar wel niet allemaal voorbij komt... beginners krijgen de meest achterlijke adviezen en kennen daarbij de achtergrond/ervaring van een tipgever niet, dus nemen vaak zo maar wat aan. En wanneer er dan echt iemand met verstand goed advies geeft, wordt er vaak gewoon overheen geluld. Afijn, dit is natuurlijk wel erg off topic nu, maar het is wel iets wat mij in elk geval behoorlijk begint te irriteren zo langzamerhand. Verder doe ik maar gewoon mn dingetje inderdaad.

Jawel, maar daar gaat het niet zozeer om. Het is het algehele beeld op dit forum (en dan voornamelijk buiten het pl/stm-gedeelte om) dat er veel te veel loze kreten door volslagen onbekenden geroepen worden. Je moet voor de gein eens in de sectie "Oefeningen" kijken om te zien wat er daar wel niet allemaal voorbij komt... beginners krijgen de meest achterlijke adviezen en kennen daarbij de achtergrond/ervaring van een tipgever niet, dus nemen vaak zo maar wat aan. En wanneer er dan echt iemand met verstand goed advies geeft, wordt er vaak gewoon overheen geluld. Afijn, dit is natuurlijk wel erg off topic nu, maar het is wel iets wat mij in elk geval behoorlijk begint te irriteren zo langzamerhand. Verder doe ik maar gewoon mn dingetje inderdaad.

zal deels ook komen omdat "men"op het niet PL / SM deel elkaar veel minder vaak kent dan hier het geval is.
in het PL deel kunnen velen niet ff wat anoniem neerzetten.
is vind ik een voordeel wanneer de nodige forummers elkaar kennen in RL.

ik denk dat er dan toch wat minder onzin uitgekraamt word.
(ik zeg minder he, niet geen haha)

Nice man, zit nog veel meer in.
Wat een ontiegelijk lange poten heb je ook he, valt zo pas echt op. Ik zou als ik jou was eens kijken of ik mijn voeten wat wijder kan zetten, zodat je knieën niet boven je kont zitten en je beter spanning kan zetten.

Nice man, zit nog veel meer in.
Wat een ontiegelijk lange poten heb je ook he, valt zo pas echt op. Ik zou als ik jou was eens kijken of ik mijn voeten wat wijder kan zetten, zodat je knieën niet boven je kont zitten en je beter spanning kan zetten.

Thnx voor de tip! Misschien dat ik uit een nieuwer, wat strakker shirt ook nog wat kilo's kan halen. Maar ben al heel blij dat ik 175 heb gedrukt op mijn 1e meet! En het zag er volgens mij nog wel netjes uit ook :D

En inderdaad ik heb best lange stelten. Was ook de enige op stand 13 bij het buigen.

Ja! Gezien, netjes! Ziet er strak uit. :)

Terug
Naar boven