Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Iemand al eigelijk veel voordeel gevonden van stepups / lunges etc toe te voegen ? Doe het wel af en toe maar nooit paar weken achtereen. Too boring en train liever lower back of hams.

Iemand al eigelijk veel voordeel gevonden van stepups / lunges etc toe te voegen ? Doe het wel af en toe maar nooit paar weken achtereen. Too boring en train liever lower back of hams.

Ja, ik . Had ook last van nogal onstabiele benen halverwege de squat . Is nu een pak minder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.827
Ja sterker worden. Klinkt misschien bot maar dat is gewoon zo. Makkelijkste en snelste manier? Aankomen.

Daar ben ik druk mee bezig. 7 kg gepakt vanaf juli vorig jaar, van 73 naar 80,5 nu bij 1.79.
Ben op zoek naar een progressief schema om te volgen om mijn bankdrukmax te verhogen, want ik zit al ff vast op dit gewicht.

Daar ben ik druk mee bezig. 7 kg gepakt vanaf juli vorig jaar, van 73 naar 80,5 nu bij 1.79.
Ben op zoek naar een progressief schema om te volgen om mijn bankdrukmax te verhogen, want ik zit al ff vast op dit gewicht.

Wen daar maar aan want naarmate je langer traint gaat het steeds trager en trager en zelfs soms achteruit :) Je moet blij zijn met elke kleine progressie die je maakt . Deze sport is heel ondankbaar .

• Topic Starter Topic Starter
  • #13.830
Die zijn er zat en die kan je op het net makkelijk vinden man.

Klopt, ik was op zoek naar een specifieke die ik iemand zag posten maar kan die niet meer vinden. Maar daar heb ik al een ander topic over aangemaakt in de trainingsschema sessie.

Rippetoe? En daarna Bill Star..

UB/LB gecombineerd met progressief laden werkt erg goed bij mij

Lekker pagina verkloot!

Komt door die frietbakker! :mad:

Ehh gasten ik deed reageren met tapatalk.... Super applicatie dus.... NOT!

Ehh gasten ik deed reageren met tapatalk.... Super applicatie dus.... NOT!

Komt niet door tapatalk, ik reageer gewoon met de PC. Hetgebeurt alleen als je een youtube link citeerd, normaal word het een linkje, maar als het filmpje zelf er in staat dan word de pagina verdoet

Terug
Naar boven