AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ben jij degelijk 1m72 ? (als jij dit bent)

Je lijkt veel groter, en dan 96,5 kg te zijn, lijk je toch niet zo buff. Maar toch een mooie prestatie

Inderdaad lol, die gast is echt wel breed hoor.

Ik zou hem het gewoon niet aangegeven hebben. Heb niet gezegd dat hij een ecto is...
En nogmaals een mooie prestatie, ik sukkel nog altijd op mijn 3*140 waar ik niet boven geraak.

Ben jij degelijk 1m72 ? (als jij dit bent)

Je lijkt veel groter, en dan 96,5 kg te zijn, lijk je toch niet zo buff. Maar toch een mooie prestatie

Alles is een grote leugen, mijn hele leven is een grote leugen. Maar goed, misschien moet je het filmpje vergroot afspelen. Ik ben inderdaad 1.72cm en woog gisterochtend poedelnaakt 96,5kg.. Tijdens het benchen droeg ik natuurlijk wel mijn hakjes(olympic shoes).

Alles is een grote leugen, mijn hele leven is een grote leugen. Maar goed, misschien moet je het filmpje vergroot afspelen. Ik ben inderdaad 1.72cm en woog gisterochtend poedelnaakt 96,5kg.. Tijdens het benchen droeg ik natuurlijk wel mijn hakjes(olympic shoes).

you lying e-warrior ! :mad::mad::mad:

Misschien een foto posten waarbij je poedelnaakt op een weegschaal staat als 'bewijs'?

oef, als je dan ook nog iets met Willem zijn perfecte kaaklijn kan doen op die foto, dan heb ik een year supply wank material

Ik heb ita in het echt gezien, gewoon een ecto van maximaal 60kg, ik zeg ook fake plates.

De schouders van Ita allemaal synthol

epic reacties

Ruben lijkt irl 1.60cm en is compleet niet breed! Daarnaast zie ik op dit filmpje 2 blauwe schijven en 1 gele per kant! 130kg dus!
Faker is gepakt!

als ik zo een rep doe zitten er nog minimaal 2-3 in

Terug
Naar boven