MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

en als ik mijn knieen iets meer uit elkaar kan doen kan ik dan niet rechter zakken ?

Met een stand rond schouder breedte kan je niet heel rechtop zakken zonder dat je knieen wat naar voren gaan.

ok bedankt voor de info ga wat verder exprimenteren.
Volgende week volgend filmpje

Hier een filmpje van mijn West Europese kampioenschappen @ Hamm Luxemburg
Praat maar niet over het squatten, ondanks een Pr en Ned record toch ontevreden over... zou minimaal 10 kg hoger geweest moeten zijn.. maar dat is achteraf.

Gewichten zijn 265 -265 - 275 165 - 172,5 - 175 257,5 - 267,5 - 272,5 in de klasse -93

http://www.youtube.com/watch?v=JmA5aezp0G4

Hier een filmpje van mijn West Europese kampioenschappen @ Hamm Luxemburg
Praat maar niet over het squatten, ondanks een Pr en Ned record toch ontevreden over... zou minimaal 10 kg hoger geweest moeten zijn.. maar dat is achteraf.

Gewichten zijn 265 -265 - 275 165 - 172,5 - 175 257,5 - 267,5 - 272,5 in de klasse -93

http://www.youtube.com/watch?v=JmA5aezp0G4

Jammer van die laatste deadlift je was er bijna.
wat was er met die eerste squat

Die laatste beurt deadlift:eek:

Mooie wedstrijd gedraaid joost!

Thanks Gokhann!!

Jou manier wordt gebruikt door verschillende mensen, maar meestal word de dumbbell hoger op de traps gelegd en dus centraler tov je zwaartepunt.

Dumbbell oppakken met 2 handen als hij zwaar wordt.

Lol, vroeg me ook al af wat hier aan de hand was :p

je gaat goed diep maar ook flinke butwink...

verder ben ik niet echt een goeie squat adviseur :)

Ik zie juist nauwelijks buttwink toch? Wat versta je onder buttwink dan?

Schoolboek squats.
Waarom doe je in t tweede filmpje nou je walkout naar voren?
En ik zou die spiegel weghalen, en misschien de andere kant op squatten.
Maar das mierenneukerij natuurlijk.

• Like
Waarderingen: Guts
Ziet er goed uit volgens mij...

Wel idd wat Tymen zegt, achterwaarts uitlopen altijd en zelf vind ik het ook fijner op niet vlak op muur (en zeker geen spiegel) te kijken maar beetje in de ruimte.

• Like
Waarderingen: Guts
Schoolboek squats.
Waarom doe je in t tweede filmpje nou je walkout naar voren?
En ik zou die spiegel weghalen, en misschien de andere kant op squatten.
Maar das mierenneukerij natuurlijk.

tumblr_m9zuosvMnI1qfazdyo2_500.png

spiegel is idd moeilijk af te leren voor mij :P heb het geprobeerd maar dan mis ik toch iets precies, maar ik denk niet dat ik mijn form erdoor laat beinvloeden, bij DL is mijn hoofd ook gewoon in neutrale houding en niet heel de tijd naar voor, en depth verkeerd inschatten kan ook geen probleem zijn want ik squat altijd full

walkout was naar voren omdat ik ook een filmpje had gemaakt met vooraanzicht en daarom van de andere kant begon. want je ziet dat ik hem ook gewoon terug rack aan de andere kant :D

Terug
Naar boven