AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Kont moet veel lager bij liftoff! Je tilt hem bijna compleet uit jouw rug! Aan de stang moet je al het ware je kont naar beneden trekken. Is ook nog steeds een beetje mijn manco.

Schoenen uit, en geen T&G bij 2 reps man. En vooral niet als je aan je techniek wilt werken.

Voeten lijken wat ver uit elkaar te staan, maar is moeilijk te zien. Vind het verder best nette lifts.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 22:19 ----------

Je voeten staan ook een stuk naar buiten lijkt het?

Kont moet veel lager bij liftoff! Je tilt hem bijna compleet uit jouw rug! Aan de stang moet je al het ware je kont naar beneden trekken. Is ook nog steeds een beetje mijn manco.

Dus wat jij eigenlijk wil zeggen is dat ik hem meer "uit me benen" moet tillen? Zal volgende week weer een poging wagen met een filmpje dr bij.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 22:28 ----------

Voeten lijken wat ver uit elkaar te staan, maar is moeilijk te zien. Vind het verder best nette lifts.

---------- Post toegevoegd Wed 3 Oct 2012 om 22:19 ----------

Je voeten staan ook een stuk naar buiten lijkt het?

Valt beide opzich nog wel mee, beetje uit elkaar naar buiten gedraait, vind het zo opzich wel fijn om zo te deadliften.

Smaller staan, hoofd neutraal houden. Voor de rest hetzelfde doen en je hebt een mooie deadlift.

Ik ga anders vandaag wel een video maken van een lift met iets minder gewicht, en dan kunnen jullie kijken of die goed is...

Heb geprobeerd een beetje jullie adviezen op te volgen, dit is wat het is geworden: (ben minder wijd gaan staan, geen T&G, schoenen uit en lager beginnen, al is dat laatste niet erg goed gegaan naar mijn mening...)

http://www.youtube.com/watch?v=HCIdfp9gDsg

Niks op aan te merken, techniek is perfect.

Je bent aan het overdrijven met die kont laag te zetten, nu probeer je 'm te squatten, maar het is een deadlift.

alexv ik zou pas overschakelen naar mixed grip als de gewichten echt zwaar worden, als je 140 te zwaar vindt voor double overhand moet je aan je grip werken

alexv ik zou pas overschakelen naar mixed grip als de gewichten echt zwaar worden, als je 140 te zwaar vindt voor double overhand moet je aan je grip werken

Ja dat doe ik ook altijd, maar wou me voor deze vid even puur focussen op de deadlift zelf... meestal verlies ik me grip rond de 160/170kg als ik double overhand pak, maar ben aan me grip aan het werken op het moment.

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 15:07 ----------

Niks op aan te merken, techniek is perfect.

succes :D

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 15:09 ----------

Je bent aan het overdrijven met die kont laag te zetten, nu probeer je 'm te squatten, maar het is een deadlift.

tja sommige zeggen kont lager, sommige hoger dusja...

• Like
Waarderingen: koef
Die deadlifts zien er goed uit, maar heb je wel het gevoel dat je het gewicht op deze manier makkelijk van de grond kan krijgen?.

Terug
Naar boven