TommieNL
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 2m
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 23%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bruut filmpje Gijs!
Diaephi, jij pakt de stang nog best smal he, doe je dat bewust?

Breedte is prima voor close grip, ligt er natuurlijk ook aan hoe breed jezelf bent.

Hoe breed je zelf bent maakt niks uit hoor, want je skeletstructuur blijft hetzelfde![]()
De breedte van je skeltstructuur verschilt wel per persoon, daar doelde ik op.
Mijn traingsmaatje is trouwens zo breed dat hij zijn grip moet aanpassen omdat anders zijn lats in de weg zitten, dat kan ook nog.
2 mensen met dezelfde lichaamslengte(dus zelfde lengte in skelet) kunnen maximaal 2kg aan botmassa schelen van elkaar. Dus de breedte wordt niet echt door skeletstructuur bepaalt maar meer door spiermassa/vetmassa
dat maakt niet uit, je meet de "breedte" van je skeletstructuur door te meten van acromion tot acromion van het schouderblad en daar zit van persoon tot persoon toch een flinke variabele. Het is vooral de positie van de schouderbladen.
oke geloof ooit weleens zoiets eerder gehoord te hebben.Oh, de naam zegt het eigenlijk al he
.Oh, de naam zegt het eigenlijk al he.
Stond er niet bij toch..?
had dat alleen in mijn log erbij gezetZiet er prima uit, probeer wel je knieën meer naar buiten te duwen.
Volgende keer is het misschien handiger als je het van wat verder af filmt.
Heb je niet liever een muziekje op de achtergrond ipv gelul of reclame ?![]()
Strong!
Moet bij board press je kont ook op de bank blijven? hier lijkt het alsof die eraf is.