Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bruut filmpje Gijs!
Diaephi, jij pakt de stang nog best smal he, doe je dat bewust?

Hoe breed je zelf bent maakt niks uit hoor, want je skeletstructuur blijft hetzelfde :)

De breedte van je skeltstructuur verschilt wel per persoon, daar doelde ik op.

Mijn traingsmaatje is trouwens zo breed dat hij zijn grip moet aanpassen omdat anders zijn lats in de weg zitten, dat kan ook nog.

De breedte van je skeltstructuur verschilt wel per persoon, daar doelde ik op.

Mijn traingsmaatje is trouwens zo breed dat hij zijn grip moet aanpassen omdat anders zijn lats in de weg zitten, dat kan ook nog.

2 mensen met dezelfde lichaamslengte(dus zelfde lengte in skelet) kunnen maximaal 2kg aan botmassa schelen van elkaar. Dus de breedte wordt niet echt door skeletstructuur bepaalt maar meer door spiermassa/vetmassa

2 mensen met dezelfde lichaamslengte(dus zelfde lengte in skelet) kunnen maximaal 2kg aan botmassa schelen van elkaar. Dus de breedte wordt niet echt door skeletstructuur bepaalt maar meer door spiermassa/vetmassa

dat maakt niet uit, je meet de "breedte" van je skeletstructuur door te meten van acromion tot acromion van het schouderblad en daar zit van persoon tot persoon toch een flinke variabele. Het is vooral de positie van de schouderbladen.

dat maakt niet uit, je meet de "breedte" van je skeletstructuur door te meten van acromion tot acromion van het schouderblad en daar zit van persoon tot persoon toch een flinke variabele. Het is vooral de positie van de schouderbladen.
:) oke geloof ooit weleens zoiets eerder gehoord te hebben.

Ziet er prima uit, probeer wel je knieën meer naar buiten te duwen.
Volgende keer is het misschien handiger als je het van wat verder af filmt.

Is harlingen, zal zelfde geweest zijn ja!

Meer hardcore vind je niet meer..

Heb je niet liever een muziekje op de achtergrond ipv gelul of reclame ? ;)

Heb je niet liever een muziekje op de achtergrond ipv gelul of reclame ? ;)

Het kan me eigenlijk geen reet schelen wat er op staat, ik hoor t wel maar ik luister er amper naar. Zeker als ik niet hoef te maxen oid dan hoeft er niet per se harde muziek op te staan.

Strong!
Moet bij board press je kont ook op de bank blijven? hier lijkt het alsof die eraf is.

Terug
Naar boven