Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Netjes aron.

Zie dat wel vaker, waarom pakken jullie die bar zo smal vast?

Volgens mij duw je je onderarmen zo in veel minder natuurlijke baan.

Ja vond ik ook al, durfde het niet zeggen omdat ik dacht dat ik fout zat met men weinige ervaring. Vond ook best dat je iets rechter mag staan, heb schrik in jou plaats voor die rug van je. :P

Btw, moet je bij militairy press echt voeten tegen elkaar? ik sta liefst op schouder breedte en begin de press ook het liefst met ellebogen meer naar voren zoals bij een front squat.

Ja vond ik ook al, durfde het niet zeggen omdat ik dacht dat ik fout zat met men weinige ervaring. Vond ook best dat je iets rechter mag staan, heb schrik in jou plaats voor die rug van je. :P

Btw, moet je bij militairy press echt voeten tegen elkaar? ik sta liefst op schouder breedte en begin de press ook het liefst met ellebogen meer naar voren zoals bij een front squat.
rug gebeurd niks mee :)

en die voeten, dat is om te voorkomen dat ik cheat, spanning op de hamstrings en voeten bij elkaar...

en military press is altijd net iets buiten schouders dacht ik ..

ellebogen heb je gelijk over

rug gebeurd niks mee :)

en die voeten, dat is om te voorkomen dat ik cheat, spanning op de hamstrings en voeten bij elkaar...

en military press is altijd net iets buiten schouders dacht ik ..

ellebogen heb je gelijk over

Ik denk als je iets breder gaat staan zelfs je glutes nog beter kunt aantspannen, dan kan je ook niet naar achter vallen zoals daarstraks, ik had dat ook in het begin toen ik die niet aanspande.

Zie dat wel vaker, waarom pakken jullie die bar zo smal vast?

Volgens mij duw je je onderarmen zo in veel minder natuurlijke baan.

Interessant.

Ik pak hem waar het stroeve gedeelte begint aan de randen, waar pak jij hem?

Pink op de ringen?

Ik denk als je iets breder gaat staan zelfs je glutes nog beter kunt aantspannen, dan kan je ook niet naar achter vallen zoals daarstraks, ik had dat ook in het begin toen ik die niet aanspande.

tis wel mijn maxset hé :) dan lijdt techniek er sws een beetje onder. maar ik waardeer je feedback

tis wel mijn maxset hé :) dan lijdt techniek er sws een beetje onder. maar ik waardeer je feedback

Klopt, maar gewoon dat je niks blesseerd, want wanneer je achteruit gaat, valt al de spanning weg. En sinds ik dat toepas bij mijn maxset ben ik geen enkele keer meer achteruit gevallen en zelfs sneller vooruit gegaan op de MP.

Klopt, maar gewoon dat je niks blesseerd, want wanneer je achteruit gaat, valt al de spanning weg. En sinds ik dat toepas bij mijn maxset ben ik geen enkele keer meer achteruit gevallen en zelfs sneller vooruit gegaan op de MP.

is wel wat meer voor nodig dan een stapje achteruit om mij te blesseren :roflol:

"Officieel" is MP met de voeten strak tegen elkaar aan. Niet dat dat iets uitmaakt verder.

Ja dacht het wel, maar dat vind ik persoonlijk vies moeilijk om evenwicht te behouden.

allejezus gast, die arch van jou :D

Terug
Naar boven