AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

ja, nu geloof ik je natuurlijk niet

ja das i-net hé :P ik zie geen reden om erover te liegen :o en ik weet dat je nu sarcastisch bent ghehe :P

;)

nice lift man

thnx... wat denk jij ? zat er meer in.. heb achteraf spijt dat ik geen 215 heb gedaan want denk dat er meer in zat... maarja tijd zat.. komt nog wel

Sterk voor je leeftijd al.

moet jou op je donder geven gijs.. ;)

thnx... wat denk jij ? zat er meer in.. heb achteraf spijt dat ik geen 215 heb gedaan want denk dat er meer in zat... maarja tijd zat.. komt nog wel

Ik zou lekker zo blijven liften.. Nu heb je een 'safe' PR gezet. Je kan beter altijd een klein beetje energie overhouden. Dan lift je volgende keer ook weer makkelijk een pr.

Ik zou me wel gaan concentreren op de lock-out.. Als die beter wordt (dus zonder over je heupen te trekken) dan trek je in no-time 220-230.

Overigens erg netjes.. een 210 deadlift op jouw leeftijd... (zeker gezien de tijd die je traint) :thumbs:

Nice Max! Ziet er soepel uit!

Ik zou lekker zo blijven liften.. Nu heb je een 'safe' PR gezet. Je kan beter altijd een klein beetje energie overhouden. Dan lift je volgende keer ook weer makkelijk een pr.

inderdaad, failen op deads is zowel mentaal als fysiek een stap terug doen (merk ik zelf ook)

hmm oke safety first ghehe.. thnx voor de reacties ;) maar mathieu wat bedoel je precies met over de heupen trekken ?

Vanaf 9 seconden kan je t goed zien.. Je lift de bar hier omhoog over je heupen ipv naar achteren.. Het lijkt dus een soort 'hitch', maar dat is het niet. Ik denk dus dat je eerder je benen moet strekken en dan bij lockout de halter meer naar achteren moet trekken. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Chewie lift de 270 net zo:

http://www.youtube.com/watch?v=BQd5B9jEThg

Lijkt dus gewoon een techniek kwestie. Je kan er denk ik meer uithalen als je 'm in 1 keer door naar achteren kan trekken.

Denk dat het eerder een kwestie van zwakke lockout, door die her positionering komt je rug gunstiger te staan en hoef je alleen je benen te locken.
Je ziet me door mijn benen zakken, heupen naar voren doen en schouders naar achter trekken.

Laatst bewerkt:
hmm ja ik begrijp wel een beetje wat je zegt eigelik maaro f je er dan meer uit kan halen ? dunno... 180 trek ik wel zonder ''hitch'' denk dat wat george zegt klopt.. met een zwakkere lockout

Ik denk dat je met een sterkere lockout wel meer uit kan halen.. Kijk zelf eens hoe makkelijk je die halter lostrekt van de grond man ;)

Denk dat het eerder een kwestie van zwakke lockout, door die her positionering komt je rug gunstiger te staan en hoef je alleen je benen te locken.
Je ziet me door mijn benen zakken, heupen naar voren doen en schouders naar achter trekken.

Dit is toch juist een hitch?

Mooiste van het filmpje is in lock out op zijn gemak om zich heenkijken :roflol:

Terug
Naar boven