XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

"zoveel mogelijk gewicht verplaatsen"

Binnen de regels van je bond...

Ja daar gaat het idd om? Net zoals het in verspringen gaat om degene die het verste springt.

Heb je meer respect voor iemand die 8m ver springt met slechte techniek dan voor iemand die hetzelfde springt maar met picture perfect techniek? Omdat hij 'meer effort' moet leveren? Onzin toch...

Binnen de regels van je bond...

Ja daar gaat het idd om? Net zoals het in verspringen gaat om degene die het verste springt.

Heb je meer respect voor iemand die 8m ver springt met slechte techniek dan voor iemand die hetzelfde springt maar met picture perfect techniek? Omdat hij 'meer effort' moet leveren? Onzin toch...

ja daar gaat het ook om, maar dat is ook wat guts bedoelde, omdat het doel is om gewicht te verplaatsen krijg je bijvoorbeeld van die enorme arches

Ik had niet over PL in het algemeen mogen spreken dat is waar, uiteraard is het evident dat niet elke PL'er hetzelfde denkt en handelt. Het probleem dat ik aanhaal is veel breder dan PL zelf, en dat is:

'als er regels zijn, gaan mensen ze naar hun hand zetten'

En dat geldt ook binnen PL, das gewoon een feit, en toen ik Alex zijn bench zag moest ik meteen denken aan dat soort regelbuigerij dat ik persoonlijk gewoonweg onsportief vind, nu blijkt dat het gewoon zijn geprefereerde stijl van benchen is, dus zal ik mij er ook niet verder over uitspreken.

Dus voor alle duidelijkheid, ik heb niks tegen PL, het is een mooie sport, no doubt, MAAR door de spijtige 'vaagheid' van de lifts en de regelgeving erop, is het voor vele minder-sportieve individuen makkelijk geworden om 'uit te blinken' in de sport. Om maar een voorbeeld te geven, ik ben er van overtuigd dat er PL'ers zijn die niet liever zouden willen dan een arch ontwikkelen die zo hoog is dat ze gewoon moesten unracken en hun borst raken. Onzinnig voorbeeld ik weet maar het belichaamt wel met wat ik bedoel met de 'onsportiviteit' binnen PL of eender welke sport for that matter.

Dat laatste mag niet meer.
Er waren Aziatische vrouwen die dat bijna konden maar er is een minimale afstand die afgelegd moet worden (IPF).

@IWJ: spierkracht zegt ook niet veel, techniek en motorische aansturing is veel belangrijker dan absolute spierkracht.

Guts pls... De onzin wordt hier alleen erger

door de spijtige 'vaagheid' van de lifts en de regelgeving erop, is het voor vele minder-sportieve individuen makkelijk geworden om 'uit te blinken' in de sport.

mij lijkt het doel van krachtsport om zo sterk mogelijk te zijn (in de vorm van spierkracht, niet in de vorm van een zon klein mogelijke rom)

dit dus

Er waren Aziatische vrouwen die dat bijna konden maar er is een minimale afstand die afgelegd moet worden.

haha wel dat bewijst gewoon dat je de mensheid niet kunt vertrouwen :D niet met een wapen, niet met een land en dus ook niet met een sport :D

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 00:12 ----------

Guts pls... De onzin wordt hier alleen erger

als je zinnen uit de context haalt klinkt het idd belachelijk, ik denk niet dat ik me nog duidelijker kan uitdrukken dus
haters gon' hate
gedaan met de discussie x

Er waren Aziatische vrouwen die dat bijna konden maar er is een minimale afstand die afgelegd moet worden (IPF).

@IWJ: spierkracht zegt ook niet veel, techniek en motorische aansturing is veel belangrijker dan absolute spierkracht.

En daar zit ik volgens mij nog goed? (afstand)

Beetje respect iedereen doet zn best

rug gebeurd niks mee :)

en die voeten, dat is om te voorkomen dat ik cheat, spanning op de hamstrings en voeten bij elkaar...

en military press is altijd net iets buiten schouders dacht ik ..

ellebogen heb je gelijk over
militairy press is met de voeten tegen elkaar.
is hier soms ook verwarring op dit forum heb ik de indruk.
met voeten uit elkaar is het gewoon een strict press.

bb-PL volledig andere disciplines.. Enige wat ze enigsins met elkaar verbind is dat je met gewichten sleurt.

je begint ook best buff te worden sven :P

Heb je dat schuine dak al een paar keer opnieuw moeten verven?

Terug
Naar boven