MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

onzin natuurlijk, bench is bench, maar met het "blijf bij de basics" ben ik het wel eens...

Wat de rest zegt....DIe dikke arch is op een wedstrijd heel erg mooi voor je,
Maar bench gewoon in je trainingen, wordt daar sterker op, dan heb je alleen maar meer voordeel op je kortere rom!

Geen reden om in training anders te trainen dan op een wedstrijd, vind ik.
Train like you compete, compete like you train.
Dit is toegestaan, dus of iemand het er mee eens is of niet is totaal niet relevant.
Volgens mij heeft Axel trouwens nog nooit een wedstrijd gedaan, dus laten we ook niet op de zaken vooruit lopen.
Deze discussie is overigens al een keer gevoerd he jongens..

idd alweer deze discussie :roflol:

Als hij in een wedstrijd die arch maakt, moet hij ook zo trainen. Simpel... Zoiets heet 'specificity of training'. Wat heb je eraan om je pushoff met een flatback bench sterker te maken, waarbij je je schouders, borst ook zwaar mee belast? Met zijn arch is het vrijwel puur triceps lockout power. Ik zeg prima. Lekker blijven doen kerel, want in wedstrijden kun je er veel profijt van hebben. Zou wel zwaar schouders trainen en veel rack lockouts en pin presses doen. Dat is in jouw geval met meest van belang.

Netjes die 160! Heeft wel de grootte van een 90kg steen, of lijkt dat zo?

Wat de rest zegt....DIe dikke arch is op een wedstrijd heel erg mooi voor je,
Maar bench gewoon in je trainingen, wordt daar sterker op, dan heb je alleen maar meer voordeel op je kortere rom!

Niet eens, juist in je trainingen moet je net zo banken zoals je op een wedstrijd doet, om de beweging eigen te worden. Als ik op een wedstrijd ineens anders ga banken, squatten of deadliften als in training doe bom ik zeker weten.

Hahahaha heb je die muziek nu zelfs al bij een 70 10 cm rom bench? :D

Zo dan, yoke van 455, petje af hoor

goed bezig mike, maar die clean is te traag voor jouw doen - daardoor krijg ik het idee dat het je veel te veel moeite kost

@ Gijs - pff :eek:

gvd schrik me kapot man, geschreeuw uit die speakers :roflol:

harde presses wel

Geen reden om in training anders te trainen dan op een wedstrijd, vind ik.
Train like you compete, compete like you train.
Dit is toegestaan, dus of iemand het er mee eens is of niet is totaal niet relevant.
Volgens mij heeft Axel trouwens nog nooit een wedstrijd gedaan, dus laten we ook niet op de zaken vooruit lopen.
Deze discussie is overigens al een keer gevoerd he jongens..

Niet eens, juist in je trainingen moet je net zo banken zoals je op een wedstrijd doet, om de beweging eigen te worden. Als ik op een wedstrijd ineens anders ga banken, squatten of deadliften als in training doe bom ik zeker weten.

Als hij in een wedstrijd die arch maakt, moet hij ook zo trainen. Simpel... Zoiets heet 'specificity of training'. Wat heb je eraan om je pushoff met een flatback bench sterker te maken, waarbij je je schouders, borst ook zwaar mee belast? Met zijn arch is het vrijwel puur triceps lockout power. Ik zeg prima. Lekker blijven doen kerel, want in wedstrijden kun je er veel profijt van hebben. Zou wel zwaar schouders trainen en veel rack lockouts en pin presses doen. Dat is in jouw geval met meest van belang.

Oke dankjulliewel

Hahahaha heb je die muziek nu zelfs al bij een 70 10 cm rom bench? :D

Natuurlijk, klinkt het beter hé :p
Ik kan er natuurlijk ook altijd justin bieber, of iets dergelijks opzetten... :rolleyes:

Mooie Yoke, Gijs!

Wat ben je ook een lekkerding Katje! Wanneer gaan we es duo pompen?

ik zie geen graten in je techniek, het zijn zware gewichten dus ze zijn niet superstrict, maar boeie. Een letter perfect pendlay row is met je torso evenwijdig met de grond en zonder dat deze beweegt,

Terug
Naar boven