XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Is iets teveel 'body motion' om echt als pure Pendlay Row beschouwd te worden, maar wel nog steeds een nette pronated BB Row met deadstop.
Bij een 'echte' Pendlay Row, beweegt je lichaam, op je armen na, zo goed als niet. Mr. Pendlay himself heeft op Youtube ook een filmpje staan waar hij uitlegt hoe je die oefening precies uitvoert. Misschien kan je dat even checken.

Wat ben je ook een lekkerding Katje! Wanneer gaan we es duo pompen?

Zeg t maar schattepetatje, ik heb veel zo niet bijna altijd vrij door mijn kniekwetsuur dus eeeeeeh volgende week woensdag? :)

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 15:45 ----------

ik zie geen graten in je techniek, het zijn zware gewichten dus ze zijn niet superstrict, maar boeie. Een letter perfect pendlay row is met je torso evenwijdig met de grond en zonder dat deze beweegt,

Okay thnx, superstrict heb ik nooit geambieerd ging me erom dat iig de houding goed is!

Is iets teveel 'body motion' om echt als pure Pendlay Row beschouwd te worden, maar wel nog steeds een nette pronated BB Row met deadstop.
Bij een 'echte' Pendlay Row, beweegt je lichaam, op je armen na, zo goed als niet. Mr. Pendlay himself heeft op Youtube ook een filmpje staan waar hij uitlegt hoe je die oefening precies uitvoert. Misschien kan je dat even checken.

Ik zal eens kijken, thnx!
Maar de houding etc is wel goed op het bewegen na?

Ziet er prima uit vind ik persoonlijk, als je maar je rug goed voelt en spanning op je core zet bij het trekken.

Voor iedereen die niet meer dan 50a60kg gebruikt zal dit wrs smokkelen worden genoemd. Iedereen die niet altijd bezig is met elke mm beweging vind dit gewoon een prima pendlay row.

Ziet er prima uit vind ik persoonlijk, als je maar je rug goed voelt en spanning op je core zet bij het trekken.

Okay, doe ik dus zit goed. Thnx!

Voor iedereen die niet meer dan 50a60kg gebruikt zal dit wrs smokkelen worden genoemd. Iedereen die niet altijd bezig is met elke mm beweging vind dit gewoon een prima pendlay row.

Hehe als jij het zegt noem ik het aan ;)
Kan ik nu gaan opbouwen, rowen is er altijd beetje bij ingeschoten.

Thnx!

de wallen onder je ogen zijn dus wuthering heights

Dat komt door te ver in een online pokertoernooi komen terwijl ik er vroeg af moest!

Precies dit. Gaat om de beweging van het roeien en boeiend dat je wat beweegt met je bovenlichaam.

Pendlay zegt zelf torso horizontaal en bovenrug bollen voordat je roeit toch?

Hier filmpje van vandaag, squats gaan weer de goede kant op voor NK raw
180, 190 en 200
http://www.youtube.com/watch?v=iraffpB6aYk

Mooi man, gister ook gedaan. Waar ga je voor op nk raw?

Die laatste rep kon er net mee door;)

Ze zien er wel lekker easy uit man

Zal niet veel schelen qua diepte hoor moest je het op kniehoogte zien.

http://www.youtube.com/watch?v=wrLPmJYp5XI

Gokhan met 2 x 170, 2 x 1 x 180 squat en 2 x 120 bench
Ziyed met 1 x 210, 3 x 220, 3 x 225 squat, 3 x 137,5 bench, 1 x 240 en 3 x 255 deadlift
Ik met 1 x 190, 3 x 200, 2 x 210 squat, 100 mp fail en 5 x 230 deadlift

• Like
Waarderingen: Guts
Terug
Naar boven