Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je gaat goed Dennis, nice!

Sterk Dennis. Wat zijn dat voor sleeves die je aan hebt bij de stones?

Is dat Willie?

Tikkie dieper (paar cm, dit is haaks). Meer met de kont naar achter starten, nu komen de knieën zo ver naar voren dat het lastig wordt op diepte te komen.
Maar zal op de wedstrijd wel goed komen ;)

Moeilijk te zeggen zou het eens van de voorkant moeten zien...
:trollface:

Die 200 is kantje boord goed denk ik, maar die van Willie net niet. Beter naar achteren zitten dan komt het wel goed. Sowieso op een wedstrijd wel ;)

Heel netjes Gijs!

Als Marcel deze filmpjes maar niet ziet. Anders kun je in de finale straks 140kg op 1m80 verwachten. :lol:

Nice, tymboo

Men fail op 105:

105 fail - YouTube

Ik heb geen idee waarom ik dat niet haalde. Ik kon hierna wel de 3x95 paused doen met nog ruimte over voor nog een rep of 2.

Een 5x5x80 + 5x82.5 +85 CGBP heb ik gehaald
En redelijk op het einde van de workout een 2x90 paused floor press.
Dus ik denk dat men probleem iets techniek is.

Beter tymboo? :)

edit: het voelt alsof ineens al men spanning wegvalt.

Laatst bewerkt:
Shit man, toch maar weer dat andere shirt aantrekken ;)
Je verliest gewoon spanning, dit soort fails zie je meestal alleen als iemand in gear drukt.
Ik weet niet, misschien gewoon niet gewend aan t gewicht, komt vanzelf wel.

Shit man, toch maar weer dat andere shirt aantrekken ;)
Je verliest gewoon spanning, dit soort fails zie je meestal alleen als iemand in gear drukt.
Ik weet niet, misschien gewoon niet gewend aan t gewicht, komt vanzelf wel.

Oke, oefenen, oefenen en oefenen dus. :)

rare fail, maar vind je manier van uitpakken ook al vrij vreemd... Als je zo wil uitpakken moet je zeggen tegen je spotter dat hij echt zo goed als volledig gewicht neemt en en tot boven je borst brengt en jij dan je armen strekken, beetje zoals de oostere lichtgewicht dames doen :D

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 20:13 ----------

maar met veel meer gewicht is dat natuurlijk niet echt praktisch... wat er tijdens je beurt misgaat snap ik ook niet echt

rare fail, maar vind je manier van uitpakken ook al vrij vreemd... Als je zo wil uitpakken moet je zeggen tegen je spotter dat hij echt zo goed als volledig gewicht neemt en en tot boven je borst brengt en jij dan je armen strekken, beetje zoals de oostere lichtgewicht dames doen :D

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 20:13 ----------

maar met veel meer gewicht is dat natuurlijk niet echt praktisch... wat er tijdens je beurt misgaat snap ik ook niet echt

Leuke vergelijking.
Ik pak hem zo meestal uit met men max sets. Weet niet echt hoe het anders gaat?
Dus eigenlijk dat ik de barbell vasthoud maar niet ondersteun?

Het voelde alsof ik hem ging hebben. Ineens voel ik een knik, die je ook ziet en ineens geen kracht meer. Niets, nadda noppes.

Tijdens men CGBP, floor press, legs-up, alle varianten ligt men sticking point ook in het midden van de bench. Daar fail ik nooit onderin.

Terug
Naar boven