Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beter had je 10 extra sets gedaan om te kijken of het nogmaals zou gebeuren (al dan niet lichter) dan hier vragen wat jij voelde
ik vind het er een beetje erg krampachtig uit zien
Nice, tymboo
Men fail op 105:
105 fail - YouTube
Ik heb geen idee waarom ik dat niet haalde. Ik kon hierna wel de 3x95 paused doen met nog ruimte over voor nog een rep of 2.
Een 5x5x80 + 5x82.5 +85 CGBP heb ik gehaald
En redelijk op het einde van de workout een 2x90 paused floor press.
Dus ik denk dat men probleem iets techniek is.
Beter tymboo?
edit: het voelt alsof ineens al men spanning wegvalt.
Dat aangeven lijkt net alsof er 400kg aanhangt en je in een double-denim benchshirt ligt
Geen idee hoe ander dit zien (het kan aan de hoek van het filmen liggen), maar het lijkt alsof je polsen niet helemaal recht boven je ellebogen zijn. Bij de press gaan je ellenbogen iets naar achter.
Dan zal dit wel weer hard overkomen maar je bent gewoon niet sterk genoeg. Je kunt evalueren tot je een ons weegt en er zowat een privetopic van maken voor benchfilmpjes van om en nabij 100kg maar beter ga je gewoon een tijd 5x5 drukken tussen de 80-90kg en laat je over een maand of 5-6 je vooruitgang zien.
Dan zal dit wel weer hard overkomen maar je bent gewoon niet sterk genoeg. Je kunt evalueren tot je een ons weegt en er zowat een privetopic van maken voor benchfilmpjes van om en nabij 100kg maar beter ga je gewoon een tijd 5x5 druken tussen de 80-90kg en laat je over een maand of 5-6 je vooruitgang zien.
Als hij geen wedstrijdambities heeft, wat is dan de bedoeling van die arch?dit wou ik ook zeggen maar gezien mijn vorige kritiek dacht ik beter te zwijgen, gewoon een tijdje niet maxen enzo, gewoon wat sterker worden, als je toch geen wedstrijdambities hebt moet je niet teveel in de 95-100% range zitten
Als hij geen wedstrijdambities heeft, wat is dan de bedoeling van die arch?
Ow, okIk heb wedstrijdambities, enkel zal dat (hopelijk) volgend jaar pas ergens zijn.

Thanks voor het sarcasme, willem
Meer volume draaien
Is niet om te haten, maar jij post 2 keer per week een filmpje van dezelfde lift. Je krijgt telkens hetzelfde commentaar, maar past voor zover ik dat kan beoordelen niks aan (wat jou goed recht is, natuurlijk). En bovendien ziet het er dan nog eens altijd ****ed up uit.
, daarmee bedoel ik niet al te serieuze reactie.