AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ja ik deed dat omdat ik altijd al zeer belachelijk kleine traps heb gehad en ik sinds een paar weken face pulls doe. Ik vind de achterkant van mijn schouders en traps, alsook de zijkant van de schouder op niks trekken.

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 19:29 ----------

Ik ga sta altijd paf als ik zo'n kracht zie. Dat is eventjes vier a 5 keer het gewicht dat ik kan squatten. I'm a p*ssy!
denk idd dat 1 shrug na het curlen de oplossing is ! ga zo door

Zo zielig om mee te willen doen met het groepje die lacht met zij die eens iets anders doen of anders formuleren. Ik squat, ik deadlift ik bench, en ja ik curl, erg he!!!

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 19:33 ----------

Zo, zie hier mijn squat ter analyse. Ik heb mijn bedenkingen reeds hierboven beschreven, ik hoop dat ik wat kan bijleren van de sterke squatters.

Ik ga nu ook het clipje uploaden waar ik 40 kilo wel correct squatte. Aan jullie om dan te zeggen of ik me vergis. (jeetje, 40 kilo, ik schaam me dood, maar laten we hopen dat met jullie hulp en mijn koppigheid ik toch ooit iets rond de 140 of zo kan squatten (gezien mijn rugverleden zou ik dat absurd super vinden).

http://www.youtube.com/watch?v=wNNTUsLawQo&feature=youtu.be

---------- Post toegevoegd Sat 2 Feb 2013 om 19:35 ----------

denk idd dat 1 shrug na het curlen de oplossing is ! ga zo door

tjonge jonge, wat voelen we ons hier weer superieur. Het was gewoon om eens de traps te checken while under tension. Enough with the jokes, please.

http://www.youtube.com/watch?v=23r9TQYsarQ&feature=player_embedded

Lifts van VGPF interclub met überveel dank aan Triple Aces voor te filmen!

Triple Aces for Deadlift President btw!!!

Haha :p graag gedaan van filmpje maar deadlift president? :p jij deed meer én raw! ;)
epische liftoff snelheid! Als je ziet hoe snel die gaan tot over je knie lijkt het echt niks van gewicht... Als je die laatste 5cm kan verbeteren zit je in no time aan 330 volgens mij.

mooi Bob, en Mike ziet er opgezwolluh uit jongen!

beestachtig Ziyed.

****ing baas!!!

thanks, op naar de 300 :D

Terug
Naar boven