AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

lekker vladi :thumbs: vooral rows gaan goed

"Mister olympia 2010" :roflol:

Een pin squat moet je onderin beginnen, dat is het idee erachter, dat je geen stretch reflex hebt.

Vind het altijd zo gek*t om er onder te kruipen(vooral als i laag ligt) en ook nog in de goede positie te komen. In het begin deed ik ze wel gewoon vanaf de pins.

Dat is juist het hele idee achter pin squats...

Damn, die Mike is een beest!

Dat is juist het hele idee achter pin squats...

+1

Ik heb al eens eerder een pinsquat voorbij zien komen waarin men bovenin was begonnen... Dan ben je idd het hele idee kwijt erachter...

Verder netjes hoor Vladi, maar toch nog eens doen vanaf onderin ;)

Dacht dat het geen kwaad kon, aangezien ik het vanuit een dood punt squat. Maarja zal er volgende week mee beginnen. :)

Hoeveel seconden moet je eigenlijk onderin pauzeren om je stretch reflex uit te schakelen? En waarom zou je niet bovenin kunnen beginnen, zolang je op de pinnen pauzeerd?

Volgens mij was dat iets van 3 seconden.

Laatst bewerkt:
jammer man !! die heb je binnenkort wel :)

jammer man !! die heb je binnenkort wel :)

volgende week hoop ik. moet nu nog 1 dag van sheiko schema, dan een paar dagen rust en dan een serieuze pr neerzetten. dat was in 1e instantie het plan maar kon het effe niet laten om al een poging te wagen.

volgende week hoop ik. moet nu nog 1 dag van sheiko schema, dan een paar dagen rust en dan een serieuze pr neerzetten. dat was in 1e instantie het plan maar kon het effe niet laten om al een poging te wagen.

Doe je sheiko voor DL toch :p. Scheelde niet veel man!

Argh, ****ing close.

Héél dicht bij, netjes hoor.
Ik hoop aan het einde van dit jaar ook 330kg te pakken.

Maar ga zo door:D

Hoe zit dat sheiko schema er dan uit als ik vragen mag?

Terug
Naar boven