Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

je form is gewoon vreemd, je haalt par niet, je doet high bar met wide stance, romp blijft dus ook heel recht
ik denk dat je makkelijk wat kilo's en diepte zou winnen moest je je form eens herzien

je form is gewoon vreemd, je haalt par niet, je doet high bar met wide stance, romp blijft dus ook heel recht
ik denk dat je makkelijk wat kilo's en diepte zou winnen moest je je form eens herzien

Oke, ik zal het meenemen, in mn boekje.

Hier is op zich niets mis mee, maar idd diepte is niet goed voor mocht je wedstrijden willen doen, waar ik wel van uitga aangezien je ook filmpjes in pak hebt.

Volgens mij moet jij focussen op knieen veel meer naar buiten drukken.

Hier is op zich niets mis mee, maar idd diepte is niet goed voor mocht je wedstrijden willen doen, waar ik wel van uitga aangezien je ook filmpjes in pak hebt.

Volgens mij moet jij focussen op knieen veel meer naar buiten drukken.

ik neem alles mee, ik blijf oefenen, daarom ook dat ik het op dit forum zet voor de tips en andere dingen.

nee niks mis mee maar dat is wss de rede waarom hij par niet haalt

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 22:31 ----------

kun je geen low bar positie? (schouderproblemen oid?)

nee niks mis mee maar dat is wss de rede waarom hij par niet haalt

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 22:31 ----------

kun je geen low bar positie? (schouderproblemen oid?)

Je bedoelt de bar lager op de rug leggen?

jea

nooit geprobeerd eigenlijk. ik zal volgende week eens kijken

ik denk ook trouwens dat weinig hip drive gebruikt, als je je squat goed bekijkt zie ik bij het begin van de beweging je heupen gewoon recht naar beneden zakken, je zakt dus vanuit de knieen (vermoed ik) al je je heupen meer naar achter zou bewegen en actief de beweging laten stuwen zul je wss al wat dieper geraken EN je knieen minder belasten EN meer squatten (je squat al veel, maar zou wss nog veel meer kunnen)

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 22:42 ----------

Volgens mij eerder heupmobiliteit, rechter torso zoals bij highbar en frontsquat is juist makkelijker normaal om diepte te halen

bij die stance ga je je romp maar zo recht kunnen houden en toch diepte halen, zoals ik hierboven reeds zei zullen zijn heupen naar achter moeten (en zijn romp zal dan schuiner moeten)

Ahzoo okee, heb je misschien een voorbeeld filmpje of iets?

Starting Strength DVD
en het boek
voor PL vids zullen de mensen hier je verder kunnen helpen

Techniek check sumo deads

410 kg deadlift op het NK

• Like
Waarderingen: DG80
Eindelijk online, bizarre prestatie!!!

****ing sterk !

en nog steeds beltless :D nice

spencer gaat ook goed!

Terug