XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Masterlift serieus! Baal wel van die 400 man haha

Na tips heb ik vandaag eens low-bar geprobeerd, mits het goed is zo, ik heb hem onder mijn monnikkap spier gelegt, en ik moet zeggen wat doet dat verrekkes pijn, moet er nog aan wennen :p maar hier zijn er 2. 1tje van 220 en 1tje 260 feedbacks zijn welkom.

squatform is wel pakken mooier nu, je haalt makkelijk parallell. ik hoop dat low bar snel went :)

Als ik de pijn van het wennen even weg denk ik mn rug, gaat het down and up veel soepeler en makkelijker na mijn gevoel ga dit zeker doorzetten

shoulder dislocates helpen

Ziet er idd wel stuk beter uit zo, sterk ook die 260!! Wel even blijven staan he ;)

---

Mijn voorlaatste dubbel smolov training (laatste sets van elk)

Mooi!

180 kg stone op 1m50 x2 (voor de finale)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #16.390
Sterk man. Nog gefeliciteerd en een mooi trainingshok daar.

260 tyredeadlift gister, 270 gefaild helaas

Log begint eindelijk ook een beetje vooruit te gaan lijkt het. Legdrive is wat beter denk

2 x 117,5 (na 3 x 102,5 strict)

Met je benen al in een split heb je toch geen ideale leg drive of ben ik nu gek

Met je benen al in een split heb je toch geen ideale leg drive of ben ik nu gek

In een split? sta wel stukje verder met rechts maar niet zoveel. Zo sta ik het meest stabiel na de clean iig

Maar kan een goed ding zijn. zal het eens kijken (al wel vaker geprobeerd volgens mij)

In een split? sta wel stukje verder met rechts maar niet zoveel. Zo sta ik het meest stabiel na de clean iig

Maar kan een goed ding zijn. zal het eens kijken (al wel vaker geprobeerd volgens mij)
Ben geen natuurkundig wonder, maar als je squat sta je toch ook netjes op eenzelfde lijn, iets met krachtoverdracht ? ik wacht tot een slimmerik ff hier iets zinnigs over kan roepen,.

Het is wel sterk natuurlijk wat je doet

Grip begint een probleem te worden (zal je wel zien op het einde, inb4 je bent een p*ssy :o)
Beide is een PR

Is mijn techniek wat goed?

Terug
Naar boven