bob456
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat mij opvalt is dat jouw beginpositie niet helemaal rechtop is. Je staat lichtjes gebogen. Probeer voor elke rep echt goed rechtop te gaan staan. Kan het slecht zien maar je zou misschien een iets wijdere stand kunnen proberen.
Voor de rest vind ik je squats echt wel netjes, alleen twijfel ik of ze wel diep genoeg zijn![]()
Zal er aan denken volgende x (enkel UB? of ook knieën/benen strekken?)Wat mij opvalt is dat jouw beginpositie niet helemaal rechtop is. Je staat lichtjes gebogen. Probeer voor elke rep echt goed rechtop te gaan staan. Kan het slecht zien maar je zou misschien een iets wijdere stand kunnen proberen.
Voor de rest vind ik je squats echt wel netjes, alleen twijfel ik of ze wel diep genoeg zijn![]()
Jep is highbarRomp zou ook rechter mogen. Kont naar binnen heupen naar voren en borst hoog houden. Dit is highbar? Diepte is mooi.
Jep is highbar
Heb wel 'last' van anterior pelvic tilt. Kan dit hier iets mee te maken hebben? Of moet ik mezelf elke x zeggen 'reet intrekken en heupen naar voor'