AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

netjes sven

Goeie sven

mooi Sven, blijf je oefeningen doen voor de stabilisatie en die 100 kom ook nog dit jaar.

Thanks all!

Iemand tips? Heb het gevoel dat mijn techniek niet echt optimaal is en kan het aan niemand irl vragen :(

Wat mij opvalt is dat jouw beginpositie niet helemaal rechtop is. Je staat lichtjes gebogen. Probeer voor elke rep echt goed rechtop te gaan staan. Kan het slecht zien maar je zou misschien een iets wijdere stand kunnen proberen.

Voor de rest vind ik je squats echt wel netjes, alleen twijfel ik of ze wel diep genoeg zijn :P

Wat mij opvalt is dat jouw beginpositie niet helemaal rechtop is. Je staat lichtjes gebogen. Probeer voor elke rep echt goed rechtop te gaan staan. Kan het slecht zien maar je zou misschien een iets wijdere stand kunnen proberen.

Voor de rest vind ik je squats echt wel netjes, alleen twijfel ik of ze wel diep genoeg zijn :P

Is dit dan niet diep genoeg ? Vond ze toch mooi op diepte

hap hap

Zal er aan denken volgende x (enkel UB? of ook knieën/benen strekken?)
Ik denk dat ik ong op schouderbreedte of iets breder sta. Nog breder staan?

Ik had zelf het gevoel dat ik meer naar achter moet zitten/dieper gaan, maar heb van meerdere mensen gehoord dat de diepte goed is

ziet er goed uit hoor, miss ellebogen wat meer onder de stang (vooral onderin) en neutralere hoofdpositie

Romp zou ook rechter mogen. Kont naar binnen heupen naar voren en borst hoog houden. Dit is highbar? Diepte is mooi.

Romp zou ook rechter mogen. Kont naar binnen heupen naar voren en borst hoog houden. Dit is highbar? Diepte is mooi.
Jep is highbar

Heb wel 'last' van anterior pelvic tilt. Kan dit hier iets mee te maken hebben? Of moet ik mezelf elke x zeggen 'reet intrekken en heupen naar voor'

squats zijn gewoon mooi, en romp zal wel zo recht zijn als het kan, HB of LB, je romp zal maar zo recht kunnen blijven als dat een bepaalde lichaamsbouw toelaat, we zijn nu eenmaal niet allemaal Armeense WL'ers met uberkorte beentjes

maar zoals je zelf al zegt ga je wel baat hebben bij meer naar achter zitten aka leiden met je heupen, al was het maar om elke rep met een aangename groove te kunnen beginnen, maakt voor mij (mentaal) veel verschil en zal in de praktijk ook alleen maar bevorderlijk werken.

Jep is highbar

Heb wel 'last' van anterior pelvic tilt. Kan dit hier iets mee te maken hebben? Of moet ik mezelf elke x zeggen 'reet intrekken en heupen naar voor'

Weet ik zo niet. Maar iig die borst hoog houden. Anders lijkt het af en toe op een goodmorning ipv een squat.

pulls raw en in een test suit 260-260-275-290

Dit icoon hoort overal thuis :D

Laatste x dat ik jullie in een tijdje ga lastig vallen :o

goed? Slecht? Tips?

Terug
Naar boven