Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Elke rep zonder legdrive doen, je hebt vooral de neiging bij de 1e rep van je set. Zou ook alles met een 'deadstop' doen, nu doe je de ene rep wel en de ander niet.
Wat eerder je kop er onder kan ook wel. Wel sterk verder.

En je clean is een reverse curl, weet niet of dat je uitmaakt.

Elke rep zonder legdrive doen, je hebt vooral de neiging bij de 1e rep van je set. Zou ook alles met een 'deadstop' doen, nu doe je de ene rep wel en de ander niet.
Wat eerder je kop er onder kan ook wel. Wel sterk verder.

En je clean is een reverse curl, weet niet of dat je uitmaakt.

Valt me nu pas op :o
Alles met deadstop is beter? Zal het volgende x doen! Thx!

Hoe moet ik het anders doen? Zolang ik er niet te veel kracht mee verlies maakt mij dat niet zoveel uit. (er is geen rack, anders zou ik het daar wel in doen)

Valt me nu pas op :o
Alles met deadstop is beter? Zal het volgende x doen! Thx!

Hoe moet ik het anders doen? Zolang ik er niet te veel kracht mee verlies maakt mij dat niet zoveel uit. (er is geen rack, anders zou ik het daar wel in doen)

Naja beter... Ligt er aan wat je doelen zijn. Ik prefereer persoonlijk wel een pauze boven touch en go(heel soms doe ik het wel). Als je met pauze werkt, zorg je er ook voor dat het onderste gedeelte van je lift sterk blijft en wordt. Voor de pure pomp is touch en go misschien wel beter.

In principe boeit het met 60kg niet zoveel natuurlijk, maar als je echt zwaar wilt gaan cleanen moet je natuurlijk wel de techniek beheersen. Gewoon youtuben op powercleans.

Naja beter... Ligt er aan wat je doelen zijn. Ik prefereer persoonlijk wel een pauze boven touch en go(heel soms doe ik het wel). Als je met pauze werkt, zorg je er ook voor dat het onderste gedeelte van je lift sterk blijft en wordt. Voor de pure pomp is touch en go misschien wel beter.

In principe boeit het met 60kg niet zoveel natuurlijk, maar als je echt zwaar wilt gaan cleanen moet je natuurlijk wel de techniek beheersen. Gewoon youtuben op powercleans.

Eerste oefening (compound) is als doel om kracht op te bouwen, de oefening erna hebben meer volume!

Thx man! Zal het toepassen!

Agree met sven

Bij een juiste clean vliegt de stang omhoog rond de heup. Niet veel later val je eronder en kun je hem ''los'' in je vingers laten en vang je hem weer op op je schouders. Nu doe je het meer op pure kracht ipv technisch.

Bij een juiste clean vliegt de stang omhoog rond de heup. Niet veel later val je eronder en kun je hem ''los'' in je vingers laten en vang je hem weer op op je schouders. Nu doe je het meer op pure kracht ipv technisch.
Denk je dat ik veel kracht verlies met dat cleanen/curlen? Of zal dat wel meevallen?

Denk je dat ik veel kracht verlies met dat cleanen/curlen? Of zal dat wel meevallen?
ek=1/2 m*v^2 ofzo, dus technisch beter en meer snelheid zal resulteren in meer kinetische energie

het komt er eigenlijk op neer dat je dit op zwaar gewicht niet gaat lukken, voor een clean van een military press kun je het wel ff volhouden

Je bedoeld kracht verliezen om daarna te mil. pressen? Nauwelijks want je cleaned hem maar 1x per set. En het gewicht dat iemand kan cleanen is een stuk hoger dan iemand mil. pressed.

En idd nog even beslissen of je wil gaan push pressen of mil. strict pressen want nu doe je van beide wat zoals eerder gezegd is.

Je bedoeld kracht verliezen om daarna te mil. pressen? Nauwelijks want je cleaned hem maar 1x per set. En het gewicht dat iemand kan cleanen is een stuk hoger dan iemand mil. pressed.

En idd nog even beslissen of je wil gaan push pressen of mil. strict pressen want nu doe je van beide wat zoals eerder gezegd is.
Strict pressen! ;)

Thx voor alle tips iig!
Ik denk dat je best op cursus gaat voor schoonmaker, kun je op korte tijd best goed leren cleanen hoor.
En je verdient er nadien nog iets mee.
:roflol: wut

View My Video

Eerste keer 200kg :D|

EDIT:

Als iemand tips heeft laat maar weten:P

( Zo ie zo binnenkort betere knee wraps.. )

Laatst bewerkt:
Ik ben behoorlijk blij, dus ga hem maar even posten :o
Die legdrive zit er nog steeds in, maar die probeer ik eruit te krijgen

edit: gvd, valt me nu pas op dat mijn eerste rep geen volledige lockout is :o

Laatst bewerkt:
bij de 2e rep van de 70 gebruikte je geen legdrive. dus ja kan het wel.

Probeer eens je knieen en quads echt op te spannen en je reet toe te knijpen, dan kun je heel moeilijk nog leg drive gebruiken.

beetje last van me linker schouder nu, maargoed maandag 177,5 proberen.

• Like
Waarderingen: DG80
Sterk Vergil. Dat zijn heuse gewichten!

Terug
Naar boven