- Waardering
- 15.913
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Elke rep zonder legdrive doen, je hebt vooral de neiging bij de 1e rep van je set. Zou ook alles met een 'deadstop' doen, nu doe je de ene rep wel en de ander niet.
Wat eerder je kop er onder kan ook wel. Wel sterk verder.
En je clean is een reverse curl, weet niet of dat je uitmaakt.

Valt me nu pas op
Alles met deadstop is beter? Zal het volgende x doen! Thx!
Hoe moet ik het anders doen? Zolang ik er niet te veel kracht mee verlies maakt mij dat niet zoveel uit. (er is geen rack, anders zou ik het daar wel in doen)
Naja beter... Ligt er aan wat je doelen zijn. Ik prefereer persoonlijk wel een pauze boven touch en go(heel soms doe ik het wel). Als je met pauze werkt, zorg je er ook voor dat het onderste gedeelte van je lift sterk blijft en wordt. Voor de pure pomp is touch en go misschien wel beter.
In principe boeit het met 60kg niet zoveel natuurlijk, maar als je echt zwaar wilt gaan cleanen moet je natuurlijk wel de techniek beheersen. Gewoon youtuben op powercleans.
Denk je dat ik veel kracht verlies met dat cleanen/curlen? Of zal dat wel meevallen?Bij een juiste clean vliegt de stang omhoog rond de heup. Niet veel later val je eronder en kun je hem ''los'' in je vingers laten en vang je hem weer op op je schouders. Nu doe je het meer op pure kracht ipv technisch.
ek=1/2 m*v^2 ofzo, dus technisch beter en meer snelheid zal resulteren in meer kinetische energieDenk je dat ik veel kracht verlies met dat cleanen/curlen? Of zal dat wel meevallen?
Denk je dat ik veel kracht verlies met dat cleanen/curlen? Of zal dat wel meevallen?
Denk je dat ik veel kracht verlies met dat cleanen/curlen? Of zal dat wel meevallen?
Strict pressen!Je bedoeld kracht verliezen om daarna te mil. pressen? Nauwelijks want je cleaned hem maar 1x per set. En het gewicht dat iemand kan cleanen is een stuk hoger dan iemand mil. pressed.
En idd nog even beslissen of je wil gaan push pressen of mil. strict pressen want nu doe je van beide wat zoals eerder gezegd is.
Ik denk dat je best op cursus gaat voor schoonmaker, kun je op korte tijd best goed leren cleanen hoor.
En je verdient er nadien nog iets mee.
wut
|
Probeer eens je knieen en quads echt op te spannen en je reet toe te knijpen, dan kun je heel moeilijk nog leg drive gebruiken.