Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

lijkt net alsof zodra je hem locked (wil locken) dat hij uit je handen glijd? ziet er beetje raar uit, wel hele sterke lift

Gisteren mee gedaan bij Celtic Strongman in Wijhe.

Die 100 kg ging er zo op, is sowieso een PR op die hoogte. Het was geloof ik 140cm. Die 120 kg stone was een te grote stap helaas.

Hier heel erg tevreden mee. De eerste 2 wogen rond de 100/110 kg en die rollen, tapijtrollen hoe ze ze noemen, wogen ook zoveel ongeveer.
Wat wel vet is, is dat ze de tapijtrollen ook bij Strongman Champions League vorig jaar in Nederland hebben gebruikt... dus Big Z heeft hier ook mee gelopen. :cool::cool: Hoe gaaf is dat haha

Toch een goeie snelheid kunnen maken, alleen bij de tapijtrol was ik een beetje kapot maar moest hem wel naar de mat brengen.

Voor de rest nog hooggooien en cabertoss maar dat was allemaal te zwaar en niet echt waard op te posten.
Log op reps was 90 kg, een clean zou al een PR wezen maar helaas was dat ook te zwaar.

Leuke reacties gehad van veel mensen en was super gezellig!

21 september doe ik (S) en Maurits ook mee bij Sterkste Man van Meppel, dat werd mij gister gezegd dat ik van harte welkom ben dus waarom niet? :D
Filmpjes daarvan volgen ook wel weer, trouwens ook op m'n FB en Youtube.

Maurits:

Vet filmpje, Mike.

nog 7,5 kg tegaan tymboo, moet wel lukken dit jaar denk ik?

Ecto alert, stfu idd je mag jp zn belt niet eens kussen man.

Hier ben ik toch wel vet trots op, eindelijk die kl***zak van een 140 te pakken.
Wou het dit jaar halen, en op de boom ook. Heel misschien een 145 dit jaar nog dan.

Fuark, wat dacht ge van een 160 dit jaar ?

De ****, nice echt nice!

t*ring wat ben jij ook een beest Bulck.

nice bulck, en epic soundtrack :)

En gewoon meer dan 10 seconden vasthouden. Nice

Terug
Naar boven