XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.441
Squat 270 (12 weken na operatie)

---------- Post toegevoegd 28 August 2013 om 20:00 ----------

Deadlift 250 (12 weken na operatie)

• Topic Starter Topic Starter
  • #16.443
Thanks Frank. Heb nog wel wat ruimte op dl gelukkig.

Brutaal Vergil, en nog steeds in dat slaapkamertje zie ik! ****ing nice!

nice bench!

Hoe vinden jullie deze deadlift? En wat kan er beter? Eerste rep is het mooiste volgens mij.. ?

Ziet er prima uit in mijn ogen. Eerst hoofd omhoog, dan torso die een mooie rechte lijn ligt en goede lockout.

Maar misschien te weinig gewicht waar je form begint te breken.
Dus best wat higher in weight?

Tnx Bulck. Gaat voor mij meer over de setup in dit filmpje.

Damn nice 200kg bp, sterk!

setup is goed dan. Stance goed en rug ook. Solid zoals men wel zegt.

Tnx agn.

Het is net of heb je je gewicht nog wat meer op je voorvoet dan op je hele voet verdeeld maar ik zie het niet heel goed uit die hoek.

Tnx, maar dat is niet zo. Zijn dan nog eerder mijn hakken dan voorvoet.

Wat ik hier probeer is heupen 'hoog' , rug recht , en mijn voeten de grond in drukken , power vooral uit hams en glutes. Hoop dat dat wat juist is zodat ik met deze setup kan gaan finetunen en vooral bouwen?!

Men vid ook eens posten.

Mijn 100 strict press, na een hele tijd geen zware presses gedaan te hebben.

Had hem al in je log gezien echt zeer sterk jij voor de tijd dat je aan trainen bent.

Had hem al in je log gezien echt zeer sterk jij voor de tijd dat je aan trainen bent.

Valt wel mee. Eerste keer dat ik ooit een strict press deed was 80 kg, en dat is ondertussen toch wel van
februari 2012 geleden. Dus op deze lift ben ik niet veel vooruit gegaan.

En ohja, kheb ook T-rex armpjes :(

Kan zijn dat je niet veel vooruit bent gegaan maar een 1e keer 80 drukken vind ik wel sterk :D dat zegt toch wel wat. En je squats niet te vergeten zijn ook sterk imo. Nu op naar de 120 ;)

Beetje aan het opbouwen met farmer holds. Deze week stond 150kg - 20 sec op de planning.
En over

Eergister 280kg raw deadlift gedaan, voelde hem locken, maar op de video lijkt hij niet gelocked, wat denken jullie?

op 0:15 lijkt hij wel gelocked als je hem stil zet.

• Like
Waarderingen: kane
Terug
Naar boven