MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Lijkt prima zou alleen nek wat neutraler houden (in lijn met spine)
Maar is moeilijk aanwijzingen te geven gezien dit gewicht wellicht heel licht is voor je?
Dat dacht ik dus ook al. Komt doordat ik mijn form check in de spiegel die voor me hangt. Zal dat proberen af te leren.

Het is wel licht, al leken de reps irl wel wat moeilijker te gaan. :p

• Like
Waarderingen: kane
vormcheck met dit soort gewichten is onzin. Moet toch minimaal ergens rond de 70% van je max liggen wil er echt iets duidelijk gaan schorten aan de techniek als er al iets aan de hand is.
Mijn deadlift is nu niet echt sterk hoor, 160 zal ik al niet halen. Maar goed, zal binnen paar weken dan een setje met 135 filmen. (volg juggernaut template)

Daar zal meer uit af te leiden zijn.

De t*ring, sterk!

Eindelijk mijn doel van 200kg deadlift gehaald na 4 dagen low carb (< 30gr) eten.
Wilde het persé met double overhand grip doen, maar failde net me grip voor de lockout.
2e poging ging natuurlijk daarna nergens over dus deed 3e poging maar met mixed grip.
Drie keer is scheepsrecht zullen we maar zeggen hè, scheelt dat ik nu weet dat er qua kracht nog meer in de tank zit.

Mochten jullie nog tips hebben aangaande techniek en dergelijke dan hoor ik het graag.
Ga nu voortaan met hookgrip deadliften, laatst al 160kg x6 op die manier gedaan is ff wennen aan de druk.

http://www.youtube.com/watch?v=T3Z2y87hMGw

Niels wordt er alleen maar jonger op!

Terug
Naar boven