- Waardering
- 594
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik zou een beetje minder bomb-diven, je knalt echt in the bottom position, lijkt me niet bevordelijk voor je rug en later zelfs je knietjes.
form is niet slecht, rug blijft mooi recht, maar ik denk dat je toch nog meer met je heupen zou kunnen leiden
Ja dat diven, dat werd me reeds gezegd maar ik was dat terug vergeten. Zal ik op letten; Thanks. Maar god, dat gewicht, zo zielig laag. Moet dringend beterschap in komen.
mijn squatgewichten zijn al een heel lange tijd dezelfde, maar:
tis een marathon, geen sprint eymijn squatgewichten zijn al een heel lange tijd dezelfde, maar:
- nu is het high bar, niet low bar
- trage gecontroleerde beweging en geen bomb dive
das toch ook sterker worden denk ik dan zo
probeer mss eens voor een 20 rep max te gaan ipv een one rep max, de gewichten blijven lager, wat je rug spaart (neem ik aan) en sterker worden doe je toch, na een set van 20 wordt pas duidelijk hoe een grote rol je core speelt bij dat gesquat![]()
Is geen slecht idee. Maar moet je dan ook 5 set van 20 reps doen? Ik neem aan van niet. Of tenminste, dat hoop ik toch.
dat is (imo) een heel mooi evenwicht tussen intensiteit en poundage, perfect voor massa op de beentjes, maar zwaar en intens genoeg voor krachtgains.ik hou het meestal bij 1dat is (imo) een heel mooi evenwicht tussen intensiteit en poundage, perfect voor massa op de beentjes, maar zwaar en intens genoeg voor krachtgains.
Eerste keer dat ik op de powerperfect van adidas squat en op het einde van het clipje een PR, een enorm zwaar gewicht: 2 x 90.
Wat vinden jullie van de vorm en de diepte?http://www.youtube.com/watch?v=twrI9mFQT5s&feature=youtu.be
PS: volgend jaar post ik ATG squat 5 x 180![]()
Potverdomme zeg.
Kan elke vrijdagavond weer een potje vullen met gekrenkt ego zodra die filmpjes van spartacus weer online komen.

Dacht dat je geen fullsquats kon doen door je knie? Dit is duidelijk onder parallel.
Ziet er goed uit though, holle rug, nette snelheid. Je bent duidelijk build to squat.
Jup, de knie doet nog steeds zo'n rotte klik, maar als ik een knee wrap gebruik, en squat met gewicht (zonder gewicht kraakt die meer dan als ik gewicht op de schouders heb) dan valt het nog mee. En ik moet er bij zeggen dat ik de indruk krijg dat ik mijn benen verkeerd gebruikte waardoor ik mijn knieeen teveel naar buiten duwde. En dat zorgde voor zwelling en pijn de volgende dag. Ik heb een paar keer below parallel gesquat, en daarbij getracht mijn knieen niet te ver naar buiten te duwen en ik merkte dat ik de volgende dag geen zwelling noch pijn had. En nu met deze schoenen gaat het nog wat beter. Dus laat ons hopen dat met het below parallel squatten de quadriceps en hamstrings zo sterk worden dat ze de knie "genezen".
Het is de eerste keer in mijn leven dat ik te horen krijg dat mijn squat er goed uit ziet. Is wel leuk om te horen. Toch blijf ik het vreemd vinden dat er mensen zijn met mijn lichaamsgewicht die pas beginnen met squatten en toch al met 120 kilo of zo squatten. Levenslange achterstand die ik nu moet inhalen mss? Heb nooit benen correct kunnen trainen.
Ik hoop dat dit het begin is van mijn doel: 5 x 2BW