XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goed bezig Christian! Yasmine zal trots zijn

Een vreemd figuur? Omdat ik mijn PR's hier plaats? Die voor mij inderdaad een mijlpaal zijn.
Maar inderdaad, het is een beetje absurd elke 5 kilo PR te posten. Snap ik wel. Het was inderdaad meer om te kijken waar er zaken konden verbeterd worden door de powerlifters hier.
Ik kom terug als ik een "echte mijlpaal" (voor mij dan) behaal.

Denk dat die bedoelt met die vreugdedansjes enzo ;)

Maar je deadlift techniek breekt wel heel erg af als het zwaarder wordt. Daarbij denk ik ook dat je beter wat smaller kan gaan staan en je tenen niet naar buiten. Lijken nu beetje Donald duck voeten.

wellicht ook om zinnen als "ik haat je.. OM JE STATS" e.d. :D

wellicht ook om zinnen als "ik haat je.. OM JE STATS" e.d. :D
Nou als dat de maatstaf is om iemand als vreemd te klasseren is, dan is 99 % van DBB vreemd.

Maar goed. Blijkbaar moet men zeer cool zijn, 120 kilo of meer wegen, alleen maar stoere commentaren leveren, om niet beledigd te worden door ervaren powerlifters. Vreemde houding toch hier bij sommigen, hoe ze heel emo doen ten aanzien van hun selecte groepje waar ze af en toe mee samen trainen, maar als een ander lid van DBB een opmerking maakt is die plots vreemd.
Lees eens dit hele topic door en je zal de meest bizarre clipjes zien, waar sommigen veel filmpjes posten die helemaal geen mile stone voor hen is. Gewoon effe een training waar ze trots op zijn. EN ja, af en toe eens een vreugdekreet slaken.
Maar als iemand anders dat doet, dan is die vreemd.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 01:33 ----------

hahahhaaha

ik lik graag mijn eigen kont

Vreemd hoe een volwassen man de onweerstaanbare drang heeft anderen te kak te zetten.

Rustig blijven, Yasmine. Gewoon binnen een half jaar snoeihard terug komen met 200kg Squat!

Hahaha

lol

Inderdaad, de beste man is gewoon gepassioneerd en gemotiveerd.
Hij vrolijkt de boel een beetje op zonder te schelden of anderen te kakken te zetten.

Als jullie het niet erg vinden, post ik hier even een ongelofelijke mijlpaal waar ik al zo verschrikkelijk lang tegenaan zat te hikken. En direct er overheen ook! 200 en 205 RAW bench.

http://www.youtube.com/watch?v=16WAEN8EIrY

Going strong Tymen !!

lekker tymboo :thumbs:
Mooi om te zien hoe je gelijk de psychische barrière doorbreekt en gewoon daarna 205kg drukt!

zit nog wel stukje meer in, mooie techniek!

Als jullie het niet erg vinden, post ik hier even een ongelofelijke mijlpaal waar ik al zo verschrikkelijk lang tegenaan zat te hikken. En direct er overheen ook! 200 en 205 RAW bench.

http://www.youtube.com/watch?v=16WAEN8EIrY

zeer sterk dit!

Omdat Tymen flinke PR's zette, moest ik dat ook doen.

Video van vandaag
http://youtu.be/IfGLrd7wQuE

front squat is een 30kg pr! Heb alleen 3x140 gedaan omdat ik continu 4x6 deed.

Sterk man!

Serieus sterk ja!

Bazen updates hier, congrats

Mag ik mijn 150kg dl hier posten? Voor mij best een mijlpaal, weeg maar 61kg:)

Terug
Naar boven