Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Je ziet het aan het feit dat je erg afremt onderin en soms je rug moet bollen om diepte te halen ipv je knieen meer naar voren/buiten te laten komen.

Als ik mijn knieen te ver naar buiten duw krijg ik last na een aantal dagen aan de linkerachterkant van de linkerknie. Vandaar dat ik dit wat tracht te vermijden; EN inderdaad, dat bollen van de rug, en de butt wink, daar moet aan gewerkt worden; Ik ga dus die enkel wat losser moeten krijgen.

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 19:40 ----------

Niet optimaal voor je rek dit, en zeker niet voor je stang :P

Weet ik, maar omdat ik het gefilmd heb heb ik daarna kunnen analyseren hoe het kwam. Ik had mijn ellebogen te ver naar voren laten komen en had de stang niet hard genoeg vast. Wellicht omdat ik niet geconcentreerd genoeg was. Dit zal me niet meer gebeuren. Vreemd genoeg is mijn zeer goedkope barbell na twee jaar mishandelen nog steeds in perfecte staat.

t*ring, dat speed.

Vele mannen kunnen dit nog niet, good job !

Hier mijn deadlift sessie (had reeds gebencht).
Weer 2 pr's sinds de vorige training.
Toen 5 x 135, nu 5 x 145
en toen 1 x 150, nu 1 x 155 (maar...)
Mss kunnen jullie zien of die 1 x 155 telt. Ik vermoed van niet maar ik kan wel concluderen dat het zou gelukt zijn, zelf met 160 want voor mij is de lift off het moeilijkste en toen zaten nog alle schijven op de barbell. Ze vallen er pas af als ik bijna recht ben en daar heb ik nooit problemen.

http://www.youtube.com/watch?v=2fjeI5C_hxE&feature=youtu.be&noredirect=1

Niet lullig bedoeld, maar heb jij soms een mentale afwijking?

Ik vind het geweldig hoe je na de deadlift als een aapje aan het rek gaat hangen.
Moest ff luidop lachen daardoor.

:roflol: dat dere crossfit

yasmine koop wa zwaardere schijven jo, dit werkt toch niet :

Ik vind het geweldig hoe je na de deadlift als een aapje aan het rek gaat hangen.
Moest ff luidop lachen daardoor.

Ik dacht effe aan Eliott Hulse. In één van zijn video's, waar hij 600 lbs deadlift, doet hij dat ook.
Geen idee waarom ik het ook deed. Een vreugdedansje leek een beetje beta, niet?

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 19:14 ----------

yasmine koop wa zwaardere schijven jo, dit werkt toch niet :

Dat is ook de bedoeling; Ik had gewoon niet gedacht dat ik die reeds ging nodig hebben deze maand. Dit weekend zou ik achter twee schijven van 20 kilo gaan.

hahaha

Laat nu ieder lid die Tymboo's kont wil likken, nu reageren met "haha", of "lol". Dan zal Tymboo zich zeer vereerd voelen dat zijn gevatte opmerking zoveel succes kent.

:roflol::roflol: wtf kerel!
Wat gaat het zijn als je ooit de 200 trekt?

Oke Yasmine,

Je komt inderdaad over als een beetje een vreemd figuur maar we zijn hier op en krachtsportforum en zo te zien beoefen je je hobby met passie. Ik heb daar respect voor. Het dreigt hier echter een beetje een topic hijac te worden. Film je lifts moet een topic zijn waarin je lifts laat zien die tot de verbeelding spreken of een mijlpaal voor je zijn. Een enkele keer een techniek controle. Je laat nu elke 5kg vooruitgang zien. Doe dit in je log en zet alleen bv dadelijk je 200DL hier weer neer.

Na een lange k*tdag is Yasmine imo een verademing, zat hardop te lachen hier.

Oke Yasmine,

Je komt inderdaad over als een beetje een vreemd figuur maar we zijn hier op en krachtsportforum en zo te zien beoefen je je hobby met passie. Ik heb daar respect voor. Het dreigt hier echter een beetje een topic hijac te worden. Film je lifts moet een topic zijn waarin je lifts laat zien die tot de verbeelding spreken of een mijlpaal voor je zijn. Een enkele keer een techniek controle. Je laat nu elke 5kg vooruitgang zien. Doe dit in je log en zet alleen bv dadelijk je 200DL hier weer neer.

Een vreemd figuur? Omdat ik mijn PR's hier plaats? Die voor mij inderdaad een mijlpaal zijn.
Maar inderdaad, het is een beetje absurd elke 5 kilo PR te posten. Snap ik wel. Het was inderdaad meer om te kijken waar er zaken konden verbeterd worden door de powerlifters hier.
Ik kom terug als ik een "echte mijlpaal" (voor mij dan) behaal.

Terug
Naar boven