Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goed vooruitgegaan man, bedacht me van de week nog dat k je nooit meer op bn zie en of je nog zou trainen!

Super!

Thanks katrinus, zit idd niet meer op bodynet. Train nog wel steeds bij loods 2. Gaat op zich nu wel weer goed na een tijdje stil gestaan te hebben. jij gaat ook wel lekker nu met je 100kf mp en zelfs bank gaat vooruit. Klasse

ah bb1990 is barry ebbers, het techniekloze monster :P heb je al vaker gezien irl en je bent echt een kanon man, alleen toen ik je zag was je altijd wat "lomp" waardoor je kracht er nog niet echt uit kwam... die mp ziet er wel echt solid uit man, en wat ik me kan herinneren was je oh toen niet je sterkste punt dus goeie vooruitgang!

Hey Dominique, het techniekloze monster ben ik nog steeds. Oh is nog steeds slecht aangezien me Logpresses nog niet veel hoger zijn 2x112kg log met legdrive, dus totaal niet in verhouding met me mp. Thanks tot volgende wedstrijd!!!!

Thanks katrinus, zit idd niet meer op bodynet. Train nog wel steeds bij loods 2. Gaat op zich nu wel weer goed na een tijdje stil gestaan te hebben. jij gaat ook wel lekker nu met je 100kf mp en zelfs bank gaat vooruit. Klasse

Ik zit zelf ook meer op Sugdenbarbell dan op bodynet, dus ik snap dat je het ontgroeid bent onderhand;)

Mooi dat je nog altijd bij Robbert etc traint, goeie zet geweest indertijd!
Stilstand is soms niet erg, doordat je imo een tijd stil staat wordt je kracht op dat moment je basiskracht(deadlift nu maar eens een half jaar niet bv, trek je nog veel)

Presses gaan stapje bij stapje omhoog inderdaad, ben ook iets serieuzer sinds dit jaar ik eet goed(300 gram eiwit plus per dag) en hang niet meer 2x per week in de kroeg(kijk nu op de bank ik hou van holland op zaterdag met wat cashewnoten..)

Stilstand is idd niet erg katrinus, dan ga je tog eerder kijken naar je zwakke punten.
Als je die aanpakt ga je wel weer vooruit.

Goed bezig dan, mss een keer bij robbert komen trainen?

Precies, je hebt mensen die vooruitgaan ongeacht wat ze doen en je hebt mensen die elke stap moeten uitwerken(ach het houdt je bezig).

Lijkt me tof, welke dagen trainen jullie daar?

Is Robbert zelf er nog regelmatig? Te lang geleden!

Precies, je hebt mensen die vooruitgaan ongeacht wat ze doen en je hebt mensen die elke stap moeten uitwerken(ach het houdt je bezig).

Lijkt me tof, welke dagen trainen jullie daar?

Is Robbert zelf er nog regelmatig? Te lang geleden!

Zaterdag en zondag om 13:00uur.
Robbert traint haast elke dag volgens mij, alleen andere tijden

Oke, je hoort van me(zit in verhuizing naar Hoogezand, dus komende weekenden ff druk nog).

Stuur je wel pb tzt!

Nieuw PR squat
1 x 1.37 bodyweight

1 x 120 kilo (vorig record was 1 x 110 maar was toen slechts parallel. Deze 1 x 120 is below parallel en is voor mij een MIJLPAAL (see what I did there)

http://www.youtube.com/watch?v=DiCzGpkI028&feature=youtu.be

Nog steeds op schema om eind mei 5 x 145 te squatten.

below parallel zou ik niet zo gauw zeggen

below parallel zou ik niet zo gauw zeggen
camera stond op de grond dus dat geeft wat een vertekend beeld;

Zal eens een screen capture posten.

15noaq9.png

En wat is het verdict?

Laatst bewerkt:
Prima squat Yasmine, congrats.

Netjes JP, flink buff ook.

Is zeker par.

Is wel onder par imo....maar dump de wraps voor nu man eerst naar 175 zonder wraps opbouwen...

Terug
Naar boven