prosteenstoter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WTF heb jij voor zieke grip zeg met die deadlift zonder mixed grip
Respect
WTF heb jij voor zieke grip zeg met die deadlift zonder mixed grip
Respect

Als ik een potje tennis met Roger Federer zal het ook voelen alsof ik nog nooit een racket heb aangeraakt.
Betekent niet dat ik maar een andere hobby moet zoeken.
Als ik een potje tennis met Roger Federer zal het ook voelen alsof ik nog nooit een racket heb aangeraakt.
Betekent niet dat ik maar een andere hobby moet zoeken.
Zeg jij nu dat jij de Roger Federer van het Powerlifting bent?

Gewoon doen wat je plezier brengt.Neen, maar als je een zeer goede tennisser wil worden, en je merkt dat je maar 1 op de 10 ballen raakt, en dit gedurende een jaar, dan wordt het tijd om een andere hobby te zoeken niet.
Al moet ik zeggen dat ik merk dat een zwak ongetraind lichaam niet bij mijn persoonlijkheid of zelfbeeld past.
Ik voel me enkel goed in mijn vel als ik me "sterk" voel. Klinkt wat kinds maar ik krijg het moeilijk verwoord.
Net voor mijn rugoperatie en net na woog ik 68 kilo; Ik was een wrak en voelde me zeer zwak; Een mietje zeg maar, en ik voelde dat dit niet bij mijn persoonlijkheid paste.
zeg jij nu dat ik de yasmine van tennis ben?
Jk yasmine
Gewoon doen wat je plezier brengt.
Dat dacht ik ook, en soms is het ook wel zo, maar ik kan me moeilijk inbeelden ooit boven de 200 kilo te squatten of te deadliften. En dan lijkt het wel alsof ik dan maar beter wielrenner kan worden.
Ik dramatiseer het wat maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat wanneer ik iets onderneem, toch graag de beste ben, of op zijn minst bij de betere. En ik vrees er een beetje voor dat ik zal blijven steken op een middelmaat. Al moet ik wel zeggen dat het niet aan "lack of trying" liggen want elke training train ik alsof mijn leven er van afhangt.
Moest ik met iemand kunnen trainen, in mijn homegym met iemand die 20 a 30 procent sterker is, dan zou ik me daar kunnen aan optrekken denk ik. Alleen trainen, lukt me aardig en ik weet dat ik beter alleen train dan met de trainingspartners die ik vroeger heb gehad, maar ik weet ook dat ik nog beter zou trainen met een no nonsense hardcore powerlifter.
Ik heb je al eens gezegd in Herenthout langs te komen ...
Uurtje rijden, valt goed mee. Dacht dat het verder was.
Laat me eerst nog maar wat sterker worden. Wil daar niet gaan rondlopen als het "kleintje".
Neen, grapje. De bedoeling is zo hard mogelijk gaan, ongeacht je stats, nietwaar?
Misschien eind januari, dan heb ik een week verlof. Zou echt iets zijn om naar uit te kijken.

Anders kom je nooit aan de 200kg deadliftYasmine kun je al wat beter cleanen nu?
Misschien is het wel iets om je aan te melden bij een gym, kan toch best zijn dat je daar een goede trainingsmaat kunt vinden..