XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Hatseflats 220!

Jezus, 220 stone man. Zijn er weinig die dat kunnen! Ziekelijk sterk Niels!

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.583
Mooi man!

Haha bruut gozer!

Leek wel of je het er enigszins moeite voor moest doen :p

Dat is voor het eerst dat ik je echt je best zie doen op stones! Super sterk

Knikkeren voor grote jongens!

filmen om je te bewijzen, oke...

filmen om je te bewijzen, oke...

Dude, je bent 13 en pas nieuw hier en je gaat mensen die filmpjes plaatsen direct afkraken als zijnde een stelletje bevestigingsbehoevende honden.

Als je niet weet hoe het 'hier' (powerliftsectie etc) aan toe gaat ga dan ook niet direct commentaar geven aub

Dude, je bent 13 en pas nieuw hier en je gaat mensen die filmpjes plaatsen direct afkraken als zijnde een stelletje bevestigingsbehoevende honden.

Als je niet weet hoe het 'hier' (powerliftsectie etc) aan toe gaat ga dan ook niet direct commentaar geven aub

Check zijn postverleden. Zie je al gelijk dat je hem niet al te serieus hoeft te nemen. Komt allemaal wel goed als hij ouder is.

Vast een kloontje.

Sterk man!

Ik vroeg me af of jullie mijn deadlift techniek kunnen beoordelen richting powerliften.

Mijn vraag is dus: zijn deze lifts powerlift approved?

zo ja, is er nog iets wat ik opvalt, iets dat ik misschien kan verbeteren. En natuurlijk het liefst ook: waarom vind je dat.

Zo nee, wat niet, waarom niet? Is het niet duidelijk genoeg, andere camera stand punt oid, enzovoort.

videos in spoiler

Ik heb ook nog een lift, hier hoopte ik hem goed te trekken, maar ik begin weer te hitchen. Jammer, volgende keer beter.

260 en 280 zijn zeker goed

Mockmeet vandaag met vrienden :)

Vage fail op de squat tweede beurt. Geen goede balans door dosis cafeïne voor de tijd en een vleugje nose tork voor de lift. Toch maar teken dat je dat niet moet gebruiken als je het niet gewend bent ;)

Derde beurt had ik de de 175 alsnog (geen filmpje van)

https://www.youtube.com/watch?v=eQhWTMc5ezg

Spotters zijn er gelukkig goed op tijd bij.

Potverdomme man, ziet er echt foktop uit. Die spotters zijn op deze manier natuurlijk ook totaal doelloos.

ah klote man

en klote spotters

Terug
Naar boven