Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ziet er nogal gevaarlijk uit zo....

Nergens last van gelukkig. En rest van de dag stond iedereen op scherp met spotten. Leermomentje ;)

Sportief dat je het filmpje post. Ze bedoelen het vast goed, maar met zulke spotters heb je geen vijanden nodig. Gelukkig is het nu goed gegaan.
Lijkt erop dat je laatste stuk van excentrische fase al spanning verliest en daardoor balans moet gaan zoeken toch knap om na zoiets je volgende beurt te slagen.

En nog steeds wordt er zonder safety pins/catchers gesquat in powerlifting meets. derp

Ik schrok wel even tijdens je filmpje daster, gelukkig heb je jezelf niet bezeerd.

Goede spotters Daster... damn

Moesten de spotters zichzelf nuttig gemaakt hebben dan hadden ze de schijven moeten vastnemen aangezien de barbell vol zat. Lijkt me ook niet evident dan. Was altijd wel beter gewist dan dit natuurlijk :-)

spotters kun je niet altijd de schuld geven maar dit ging wel behoorlijk mis. 1 spotter erachter en iemand die gewoon meteen instort kun je een spotter niet blamen. Maar ik zou sowieso altijd iemand erachter hebben en je hebt er hier 2 naast die niks doen terwijl je al begint te wiebelen als een idioot. Daarnaast staan ze er ook veel te ver vanaf en een beetje te chillen.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

zoals altijd supersterk

worthless as ****, and yes I feel ashamed...

Terug
Naar boven