MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Vond de ring die eraf schoot ook wel grappig :o
Super sterk :eek: !

Bedankt allen, volgende keer gaan jullie wat zien.

Wat een wonderbaarlijk toeval !

die zooi onder je weghalen en een andere spotter zoeken, verder gefeliciteerd reppen met 200 is altijd een mooi iets!

die zooi onder je weghalen en een andere spotter zoeken, verder gefeliciteerd reppen met 200 is altijd een mooi iets!

Lol met de spotter, mijn vaste spotter was verhinderd dus zijn enige opdracht was zorgen dat ik niet achterover val. Die spullen onder mij zijn om diepte te zoeken, ik ga er niet opzitten naar ik heb niemand die kan aangeven wanneer ik op diepte zit.

Bedankt voor de feedback.

nice

Lol met de spotter, mijn vaste spotter was verhinderd dus zijn enige opdracht was zorgen dat ik niet achterover val. Die spullen onder mij zijn om diepte te zoeken, ik ga er niet opzitten naar ik heb niemand die kan aangeven wanneer ik op diepte zit.

Bedankt voor de feedback.

Ah dan snap ik ook waarom die spotter zo vreemd deed maar alsnog beter iemand die goed mee uitloopt. Dingen onder je leggen om de diepte op te zoeken ben ik gewoon geen fan van. Je gaat richting die diepte vaak erg "zoeken" totdat je net wel iets raakt, dat is een afleiding. Paused pin squats vond ik dan vaak beter om aan de positie van die diepte te wennen of idd iemand die commando geeft. Bij de pin SQ kun je dan door de pauze zorgen dat je houding goed blijft onderin terwijl je wel went aan die diepte.

Bedankt voor je advies mbt pin squats ga ze zeker uitproberen.

Als je nou al een tijdje lift dan weet je toch ook wel gewoon wanneer je op diepte zit lijkt mij?

Ik heb opzich niet veel moeite om op diepte komen. Ik doe de sport nu 2 jaar en het blijft een soort van onzekerheid denk ik.

Terug
Naar boven