XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

De t*ring, dikke deadlift Jitse.

Waarom zou je iets willen herhalen dat je al op training kon? Er dik over gaan bedoel je mag ik hopen! ;-)

Hij bedoelt natuurlijk als 2e beurt ;)

ofwel bedoelt hij dat dit zn trainings pr is die hij ook op een wedstrijd wel doen?
Ik weet wat hij bedoelt en je zit close :-)
Is idd zijn trainingPR en hij hoopt dit ondanks al zijn zenuwen te evenaren...

Wat ik bedoel is een stille hint dat zijn wedstrijdPR stuk hoger moet zijn dan zijn trainingPR als hij eens van die zenuwen afraakt :-)

http://youtu.be/8j71YrlfQRU

200 deadlift PR.

Vorm kan veel beter I know maar toch getild. Heupen moeten lager en meer naar de bar zodat ik veel meer achter de bar krijg, krijg ik meteen een veel beter verticaal torso en mijn bovenrug mag beter op spanning (schouders meer naar achter)
Op lager gewicht gaat dat wel goed maar op zon max stort het al snel in hehe.

Net een dik jaar bezig met KT.

Feedback altijd gewenst :thumbs:

Auw mn rug

je setup is al met gebolde (onder)rug

Het ligt niet aan het gewicht maar aan je setup. Voor je aan je lift begint zit er al een flinke bolling in je rug.

Lijkt er niet op alsof je je best doet om in de juiste startpositie te komen dus vraag me af of dat dan bij lagere gewichten wel zo is.
Je gaat nu gewoon pullen zonder eerst je rug vlak te trekken en dan kom je dus bij lockout helemaal niet goed uit.
Heeft niet veel nut om sumo te deadliften als je zo gaat pullen imo.

als de rug vanaf het begin al bol is dan is het toch een legit rounded back deadlift

inbe4 klok horen luiden

Jullie hebben gelijk ja. Eigenlijk niet eens bij stilgestaan dat idd de setup al helemaal fout is.
Alsof ik al weet dat ik met juiste setup het gewicht niet van de grond ga krijgen.

Ff een wake up call weer. Maargoed dat ik het gefilmd heb..

Terug
Naar boven