- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja veel beter, alhoewel ik denk dat je je heupen nog wel dichter bij de halter kunt brengen en meer door kunt versnellen vanaf halverwege de schenen. Niet te veel focussen op heel hard van de grond los trekken.

Iedereen kan leren squatten, lengte is inderdaad niet echt een voordeel, maar wordt veel te vaak gebruikt als een kutexcuus. En goed squatten is voor iedereen moeilijk.het is moeilijk te zien in je filmpje maar ik denk dat je iets meer je knieen / voeten naar buiten kan plaatsen
niet zo | | maar zo \ / je kan ook een bankje achter je zetten waar je met je billen op "zitten" om je "zithouding"
te oefenen snappie?
(squad is n moeilijke oefening voor lange mensen, volgens mij ben je 1.80 of meer)
het is moeilijk te zien in je filmpje maar ik denk dat je iets meer je knieen / voeten naar buiten kan plaatsen
niet zo | | maar zo \ / je kan ook een bankje achter je zetten waar je met je billen op "zitten" om je "zithouding"
te oefenen snappie?
(squad is n moeilijke oefening voor lange mensen, volgens mij ben je 1.80 of meer)

Buttwink valt nog goed mee vind ik. 't Is goed te zien dat je hipdrive probeert toe te passen.zal hem hier ook eben posten, mensen nog tips? en vooral ook voor mijn buttwink.. http://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=1ydhJZtgaZQ