Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mooie pr man! Op naar de 150kg.

Dit lijkt me heel sterk aangezien ik er niet bij was.
Of hij zou mij moeten kunnen horen op een kilometer of vier afstand.

Oh, dacht dat jij degene was die ''PRESS'' zei :o

Maar Tymboo kommop, wees kritisch, de pause kon iets langer.

Je kon zelf iets langer

die 'press' was gewoon een aanmoediging om door te douwen als ik het zo hoor, geen command ofzo

Congrats man, 3 plates is toch wel de goal
Netjes man, ook mooi om te zien hoe enthousiast iedereen is daarna.

Bedankt

De sfeer is altijd wel goed bij PHM. Wanneer iemand voor een pr gaat komt iedereen wel kijken en aanmoedigen, of het nou 100 of 300kg is.

Mooie pr man! Op naar de 150kg.

Bedankt. Hopelijk gaat de progressie nu weer eens hard aangezien die 140 toch ook behoorlijk mentaal was.

https://www.youtube.com/watch?v=CQwEmTp_IS8&feature=youtu.be
Kan iemand mijn form checken? Ik zit al enige tijd met het probleem dat ik bij de deadlift m'n rug niet recht kan krijgen, onderrug is zo recht als ik hem kan krijgen nu. Met sumo merk ik dat m'n heupen meteen omhoog schieten. Squats waren het grootste probleem dat ik heel erg voorover leun, eerste rep van 60kg verloor ik balans dus die hoef je niet te bekritiseren. Ook was dit de eerste keer ooit dat ik een belt om had, waren gewoon wat setjes om uit te proberen. Diepte werd door belt een klein beetje gelimiteerd.

Gewichten zijn erg licht om je vorm goed te kunnen beoordelen. Je deads zijn gewoon speed deads. Probeer een neutrale hoofdpositie te hanteren bij je deads.
Bij 60kg squat zie je dat je op de bal van je voet squat, je hakken komen los.

Waarom gebruik je bij deze gewichten een belt?
Doe eens fatsoenlijke gewichten en maak een filmpje.

Gewichten zijn erg licht om je vorm goed te kunnen beoordelen. Je deads zijn gewoon speed deads. Probeer een neutrale hoofdpositie te hanteren bij je deads.
Bij 60kg squat zie je dat je op de bal van je voet squat, je hakken komen los.

Dat viel mij idd ook op. Zal proberen om het gewicht nog meer op hakken te laden

Waarom gebruik je bij deze gewichten een belt?
Doe eens fatsoenlijke gewichten en maak een filmpje.

Zoals ik zij, was dit de eerste keer dat ik een belt in me handen heb dus wou ik het eens proberen. Verre van m'n deadlift max idd, maar 10kg van m'n squat max dus zo gek is het niet.

mooi die 140, eindelijk de 3 plaat

mirin

Nice 3 plate bench!

Ik wil ook 140 banken uit jaloezie vergeten te feliciteren. Gefeliciteerd man nice lift

Terug
Naar boven