AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

het zou me oprecht niet verbazen als er een T nation artikel is over hoe je nooit grote schouders kan krijgen als je narrow grip squat omdat je de boel dan geen ruimte geeft om te groeien

Afwisselen is key

Spuit acht geeft ook stront [emoji12]

Eerste rep gewoon hoofd recht houden, niet teveel gekke bewegingen maken. Daarnaast zou ik niet van schijfjes liften, ik zou ze er eerder net voor leggen zodat de bar niet wegrolt. Verder redelijk solid techniek wel, 't is gewoon te zien dat het zwaar is, maar op zich nog goeie reps voor in training.

Is je max echt 232,5 btw?

Eerste rep gewoon hoofd recht houden, niet teveel gekke bewegingen maken. Daarnaast zou ik niet van schijfjes liften, ik zou ze er eerder net voor leggen zodat de bar niet wegrolt. Verder redelijk solid techniek wel, 't is gewoon te zien dat het zwaar is, maar op zich nog goeie reps voor in training.

ik gok dat die platen niet de standaard maat zijn

ziet er verder wel prima uit. Al is je setup positie niet hetzelfde als de positie waarmee je hem los trekt

vind het er technisch ook erg goed uitzien

twijfel of ik eerst nog een keer 290 wil trekken in training en daarna een keer een korte deload in ga lassen om daarna voor de 300 te gaan, of dat die 290 trekken niet meer nodig is en het zo op een goede dag met extra rust + voedsel wel moet lukken

300 zat er niet in als ik het zo bekijk of mss wel maar met heel veel strugelen en lelijkere rep (no hate)

je hebt wel goed moeite om los te trekken en heupen komen daar al wat omhoog. Verder gaat de lockout natuurlijk wel hard want sumo. Maar je weet niet mss op een goeie dag wel

300 zat er niet in als ik het zo bekijk of mss wel maar met heel veel strugelen en lelijkere rep (no hate)

je hebt wel goed moeite om los te trekken en heupen komen daar al wat omhoog. Verder gaat de lockout natuurlijk wel hard want sumo. Maar je weet niet mss op een goeie dag wel

denk sws niet dat 300 vandaag mogelijk was nee.

startpositie is nu eigenlijk te rechtop om het gewicht los te krijgen, maar ik kom op deze manier beter uit dan als ik met heupen hoger begin is mijn ervaring.

denk sws niet dat 300 vandaag mogelijk was nee.

startpositie is nu eigenlijk te rechtop om het gewicht los te krijgen, maar ik kom op deze manier beter uit dan als ik met heupen hoger begin is mijn ervaring.

ja nee dit is prima dat doe ik ook. Maar je gebruikt je heupen wel iig

maar sumo geeft altijd een erg vertekend beeld van hoe makkelijk het is, iedereen hier zegt van oh easy rep. Maar vaak is het lostrekken wel echt moeizaam en als je eenmal los hebt trek je hem wel hard door ja

Waarom?

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

ik gok dat die platen niet de standaard maat zijn

ziet er verder wel prima uit. Al is je setup positie niet hetzelfde als de positie waarmee je hem los trekt

Ja de platen zijn 40cm platen dus door hem op de 2kg schijfjes te leggen is het middelpunt van de bb bijna op de juiste hoogte (scheelt een paar mm)

Omdat ik je geen 232,5 zou geven als ik dat moest bepalen op basis van je gepostte filmpjes.

Terug
Naar boven