Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sterk! Vanwaar de keuze om bij de bench 3e beurt voor 275kg te gaan aangezien je 2e beurt met 267,50 niet lukte?

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

De tweede beurt ging helemaal uit balans net voor de touch, dacht met 275 mooier de lijn naar beneden te kunnen behouden. Maar die was weer te zwaar grmbl!! :mad::D

damnn stelletje haters

Sterk! Vanwaar de keuze om bij de bench 3e beurt voor 275kg te gaan aangezien je 2e beurt met 267,50 niet lukte?

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

De tweede beurt ging helemaal uit balans net voor de touch, dacht met 275 mooier de lijn naar beneden te kunnen behouden. Maar die was weer te zwaar grmbl!! :mad::D

Ah oke thanks voor uitleg :)

Heb jij je ogen dicht als je naar die filmpjes kijkt

Zo'n rare vraag is dat toch niet? Ik zie het verschil ook echt niet tussen een suit en singlet van de zijkant. 15 kilo boven zijn raw pr is best aannemelijk met alleen wraps erbij ;)

paar easy manieren om het te zien zijn heel strak bij de heupen/bovenbenen en langzamer zakken dan normaal

Heb jij je ogen dicht als je naar die filmpjes kijkt

Heb jij de laatste tijd zand in je kut ofzo?

Ik vind dat je de laatste tijd nogal negatief over komt tegen iedereen hier met uitzondering van je eigen clubje, dit is jouw keus maar siert je niet

Laatst bewerkt:
de echte meaantje fans weten natuurlijk dat mijn singlet blauw is en niet zwart :cool:
nee hoor grapje, vragen mag altijd natuurlijk :D

Zo'n rare vraag is dat toch niet? Ik zie het verschil ook echt niet tussen een suit en singlet van de zijkant. 15 kilo boven zijn raw pr is best aannemelijk met alleen wraps erbij ;)

Klopt, was misschien een beetje overdreven ook.
Ik meende trouwens dat de vraag was of hij in vol pak squatte, als in "niet in half pak". Dat leek mij vrij duidelijk namelijk.

Heb jij de laatste tijd zand in je kut ofzo?

Ik vind dat je de laatste tijd nogal negatief over komt tegen iedereen hier met uitzondering van je eigen clubje, dit is jouw keus maar siert je niet

Haha wat een frustratie man.
Ik train met een vrij grote groep jongens en meiden die elke dag face to face kritiek en complimenten van mij te verduren krijgen, en ik ook van hen. Dan is het meestal niet nodig om dat hier in hun logs nog eens over te doen.
En verder, als je mij een beetje kent weet je dat ik enorm voor de sport leef en iedereen het beste gun maar dat ik niet op dbb zit om alleen maar veren in andermans reet te steken. Ik comment meestal alleen in deze sectie als ik echt iets meen te melden te hebben.

En nu weer filmpjes aub

je had laatst moeite met 3x110, waarom denk je dan uberhaupt aan wraps? train gewoon

he sticky.

ooit was jij ook blij met 3x110 op squat.
jongen moet ook ergens beginnen, hij is 19 jaar oud.
nou krijgt die al van die domme reactie's op zomaar een vraag.
ga jij hem ook nog s af lopen kraken dat die maar 3 x110 kan squaten.!
wat is daar mis mee????
met zo'n reactie ,krijg ik de indruk dat je je eigen heel wat meer voelt dan hem.
niet zo stoer doen jochie, je bent immers ook nog maar een snotaap

wowowowowowowow

wat is er mis met snotapen

Beter gewoon kappen met die filmpjes, daar zit niemand op te wachten. Beetje beef is waar we voor naar dbb navigeren.

helemaal niks .!!
totdat ze een ander af gaan lopen kraken .!

he sticky.

ooit was jij ook blij met 3x110 op squat.
jongen moet ook ergens beginnen, hij is 19 jaar oud.
nou krijgt die al van die domme reactie's op zomaar een vraag.
ga jij hem ook nog s af lopen kraken dat die maar 3 x110 kan squaten.!
wat is daar mis mee????
met zo'n reactie ,krijg ik de indruk dat je je eigen heel wat meer voelt dan hem.
niet zo stoer doen jochie, je bent immers ook nog maar een snotaap

Stammen Dennis volgens mij begrijp jij de strekking van mijn post totaal niet, dus kalmeer even voordat je jezelf overhoop haalt. Beestmode heeft 180 raw gesquat en loopt nu te strugglen met 110 dus het lijkt me vrij dom om dan nu ineens weer je wraps uit de kast te halen.

Voorderest heb ik hem al vaak genoeg geholpen met schema's en allerhande vragen, dus dat slaat ook nergens op.

can confirm sticky is lief.

Terug
Naar boven