XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Omdat ik je geen 232,5 zou geven als ik dat moest bepalen op basis van je gepostte filmpjes.

IK ben erg slecht in het doen van volume en dit waren set 4 en 5.

Die 232,5 staat op een ander filmpje op mijn kanaal en recentelijk in een training 230 (ook op film)getrokken. Ik squat ook iets van 25-35 kg meer op mijn 1rm dan mijn 3 rm. Ik hoop nu juist mijn top te verbeteren door beter te worden in submaximaal, ik gebruik hier de Prilepintabel voor.

Omdat ik je geen 232,5 zou geven als ik dat moest bepalen op basis van je gepostte filmpjes.
Mijn 1 rm ligt ook een stuk van mijn 3rm. Plus set 4 + 5, moeilijk zijn max af te leiden van dat filmpje. En ik was er trouwens bij toen hij die 232,5 tilde

Wat waren de gewichten van de stones?

nice hoor, maar die muziek.. :roflol:

@ sanne:
1e 105
2e 120
3e 144
4e 150
5e 160

Nice domi

http://www.youtube.com/watch?v=9SXxyLYYRE0

Eerste ronde van de VGPF interclubs, 937.5kg totaal, bench suckte wel die dag.

Sterk! Vanwaar de keuze om bij de bench 3e beurt voor 275kg te gaan aangezien je 2e beurt met 267,50 niet lukte?

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

nice hoor, maar die muziek.. :roflol:

Idd :roflol: t*ring hee

daniel jij motherfucker

sterk.

Nice! Maar lol op het moment dat de filmer up roept. Ben benieuwd wat je er 1 maart uit weet te persen. Ik kom ook kijken.

die kerel zegt wel erg snel "up" hoor, sterke skwott

Ja iets te vroeg, maar mn reactie tijd is ook niet zo goed haha

daniel jij motherfucker

sterk.

dank Rock

Nice! Maar lol op het moment dat de filmer up roept. Ben benieuwd wat je er 1 maart uit weet te persen. Ik kom ook kijken.

Nice, ik ben ook wel benieuwd haha. Lekker veel eten dat het pak goed strak zit

in pak vertekent dat altijd. Dit was goed zwaar..

Laatst bewerkt:
is dit dsn volledig pak meaner? wil eigenlijk mijn wraps ook weer gebruiken die liggen maar stof te happen

Heb jij je ogen dicht als je naar die filmpjes kijkt

Terug
Naar boven