XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Stammen Dennis volgens mij begrijp jij de strekking van mijn post totaal niet, dus kalmeer even voordat je jezelf overhoop haalt. Beestmode heeft 180 raw gesquat en loopt nu te strugglen met 110 dus het lijkt me vrij dom om dan nu ineens weer je wraps uit de kast te halen. Voorderest heb ik hem al vaak genoeg geholpen met schema's en allerhande vragen, dus dat slaat ook nergens op.

als dat zo is heb ik wellicht te snel geoordeeld.
toen ik het zo las leek het of je hem nogal afkraakte, kan ik niet zo goed tegen.
ook de reacties op een simpele vraag van die jongen.

ik zal t goed maken met je, ik zal een snoep zakje voor je mee nemen bij een volgende pl wedstrijd ;)

Doe maar dropdonders. I like them real good.

Ik had trouwens geen moeite met 3x110 op de squat, die gaat erg goed zelf techniek is nu echt super ! Het was de dl waar ik moeite mee had..

Ja ja, whatever het ook is. Je bent constant zoekende naar een schema waarbij je door mij of andere goed geholpen wordt en dan binnen no time wil je weer van alles gaan veranderen en dingen anders gaan doen. Prima hoor, maar dan is het toch niet gek als daar een keer wat van wordt gezegd?

Ja ja, whatever het ook is. Je bent constant zoekende naar een schema waarbij je door mij of andere goed geholpen wordt en dan binnen no time wil je weer van alles gaan veranderen en dingen anders gaan doen. Prima hoor, maar dan is het toch niet gek als daar een keer wat van wordt gezegd?

Ik kan gewoon geen 4x per week meer dat is het gewoon, en tuurlijk feedback altijd goed :)

maar de vraag is alleen waarom je met knee wraps zou willen trainen? Ik zie er alleen meerwaarde in als je of bepaalde knie probelemen heb of een wedstrijd in wraps/pak gaat doen (of natuurlijk als je het gewoon leuk vind).

maar de vraag is alleen waarom je met knee wraps zou willen trainen? Ik zie er alleen meerwaarde in als je of bepaalde knie probelemen heb of een wedstrijd in wraps/pak gaat doen (of natuurlijk als je het gewoon leuk vind).

vind het gewoon leuk om met wraps te gaan squatten soms, denk ook dat dit helpt voor de squat om xo gewent te zijn aan zwaardere gewichten :)

boemboem :popcorn2:

eindelijk beetje leven in deze sectie

was dat een aanmoediging op de achtergrond?? :D

easy mike er zit nog veel meer in toch?

Lekkere squat alweer Mike!

Zal er waarschijnlijk toch nooit goed in worden :P

Op ja, 3x220kg squat raw met wraps.
http://www.youtube.com/watch?v=2pnVgDN0W3w&feature=youtu.be

des alnietemins erg mooi, 1e rep was hard

240 raw squat (na 2 maanden maximaal 145 of zo)

http://www.youtube.com/watch?v=A3WE0PX31ys

---------- Toegevoegd om 20:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Nice man

good lift!

was dat een aanmoediging op de achtergrond?? :D

easy mike er zit nog veel meer in toch?
Top aanmoediging :p

Hoop het wel. Dit jaar moet t toch wel dik over de 250 heen

Thanks

des alnietemins erg mooi, 1e rep was hard

good lift!
Thanks

Is dat zo?

sterk mike... en ook weer interessant om te lezen dat je 240 squat na amper echt zware squats

Goeie squats Dirk en Mike

Terug
Naar boven