AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goed gelift, zie dat een baard je veel gains heeft opgeleverd

Wat ging er niet goed bij die 260 squat? 265 ging veel harder

Ik zakte met de 260 te diep, waardoor ik er moeilijk uit kwam. Ook ging een beetje uit de lijn en dus wat naar voren waardoor ik moest corrigeren.

je hebt wel echt flinke ballen als je zonder safety's of zonder spotters zon grinder gaat maken

je hebt wel echt flinke ballen als je zonder safety's of zonder spotters zon grinder gaat maken

als ik faalde op bens zonder spotters of safety bars liet ik hem altijd weer zakken op me borst en hem vanaf daar naar me heupen rollen, en zo weer opstaan met bar in me hand.. prima bij gebrek aan beter

Vandaag 252,5 en 257,5 raw deadlift aan 84 kilo bw. Niet zeker of de 257,5 pl approved is, aangezien ik mijn tenen omhoog trek. Geen idee of dat mag of niet? Hoe dan ook, mijn oude 1rm stond al veel te lang op 250 aan 92-93 kilo bw. Heel erg content dus.
http://www.youtube.com/watch?v=pPL9KwRV_5U

Vandaag 252,5 en 257,5 raw deadlift aan 84 kilo bw. Niet zeker of de 257,5 pl approved is, aangezien ik mijn tenen omhoog trek. Geen idee of dat mag of niet? Hoe dan ook, mijn oude 1rm stond al veel te lang op 250 aan 92-93 kilo bw. Heel erg content dus.
http://www.youtube.com/watch?v=pPL9KwRV_5U

nice man gaat hard vooruit. Laat de 400 maar komen :D

die 257.5 zou evt vanwege thigh ride ook worden afgekeurd, maar dat moet de pret niet drukken :D

Tenen omhoogtrekken of "rolling of the feet" is geen probleem zolang je je voet niet effectief verplaatst.
Wel beetje neiging tot licht thighriden inderdaad.

Erg sterk natuurlijk wel!

thnx.

hee kanjer dit is je verjaardag

:roflol:

nice pr

yeah, gym muziek is niet altijd even geweldig op woensdagmiddag, trainen dan kleine kinderen.

cheers

nice man gaat hard vooruit. Laat de 400 maar komen :D

die 257.5 zou evt vanwege thigh ride ook worden afgekeurd, maar dat moet de pret niet drukken :D

lol. :o

true, ik zie wat je bedoelt. voor een gym lift ben ik in ieder geval ruim tevreden. nog 12 weken tot de wedstrijd, tegen die tijd gaat hij sowieso wel als 2e lift zonder thigh ride twijfel ;)

Tenen omhoogtrekken of "rolling of the feet" is geen probleem zolang je je voet niet effectief verplaatst.
Wel beetje neiging tot licht thighriden inderdaad.

Erg sterk natuurlijk wel!

Dank je, altijd fijn dat jij zo op de hoogte bent van de regels. Thnx, Jeroen.

Nice erwin!

Booooom

Terug
Naar boven