Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Boommmmm. Nu alleen nog een 330 deadlift aankomende vrijdag.

Helaasmoest ik het op 322.5 houden.

Het is dat ik weiger te knielen in dit leven, maar...

Wauw eindbaas, ik ben net bij die gym begonnen (usc denk ik). Lopen dus zo te zien een paar eindbazen rond :)

Thanks jongens.

180kg bench heb je snel ook.

170 gaat nog hard. 175 falen is een mindfuck!

175 moet erin zitten inderdaad. Verloor spanning op weg naar beneden, maar op de wedstrijd de 28e hoop ik wel op 75 of 177.5.

Sjezuss Chris wat ontzettend bazig. Echt gruwelijke squat.

Thanks Gijs.

Ik wil graag over 1 jaar aan een beginners strongman wedstrijd meedoen (SMTL wintercompetitie) en zodoende begin ik me een beetje te focussen op bijv. de loglift. Heb al eerder met een kleine log getraind en vandaag voor het eerst de grote log, wat wel even wennen was. Zou graag wat tips van jullie ontvangen op welke punten ik mijn techniek kan verbeteren.

http://www.youtube.com/watch?v=CsKj4Nyk81k&feature=youtu.be&ab_channel=Wovano

Ik wil graag over 1 jaar aan een beginners strongman wedstrijd meedoen (SMTL wintercompetitie) en zodoende begin ik me een beetje te focussen op bijv. de loglift. Heb al eerder met een kleine log getraind en vandaag voor het eerst de grote log, wat wel even wennen was. Zou graag wat tips van jullie ontvangen op welke punten ik mijn techniek kan verbeteren.

http://www.youtube.com/watch?v=CsKj4Nyk81k&feature=youtu.be&ab_channel=Wovano

Techniek beoordeel je niet bij een (bijna) 1RM poging. Post eens wat filmpjes met een gewicht die je meer de baas bent.

Wouter, press is niet verkeerd !! Echter er is veel meer uit te halen met een goede techniek. Pushpress / Jerk.. Ik zal je de volgende keer in de gym wat tips geven..

Techniek beoordeel je niet bij een (bijna) 1RM poging. Post eens wat filmpjes met een gewicht die je meer de baas bent.
Zal de volgende keer weer filmen. Zal dan wel sets maken met de lege log (80 kg) omdat ik wel graag met die log wil trainen. Die ander is een stuk smaller.

Wouter, press is niet verkeerd !! Echter er is veel meer uit te halen met een goede techniek. Pushpress / Jerk.. Ik zal je de volgende keer in de gym wat tips geven..
Thanks man! Wist niet dat jij ook op t forum zat trouwens :p

Vandaag wat clean 'n jerks gedaan, ik doe ze nu sinds een paar weken weer regelmatig 'tussendoor'

Tot 95 kg eigenlijk verdomd goed gezien de voorvermoeiing.
105 kg d'r aan gehangen, gecleand maar niet genoeg d'r ondergedoken in de jerk.
Technisch niet de mooiste clean, maar soit wel op film en derhalve topicgeschikt:
https://www.youtube.com/watch?v=p4648OXZi7E

Hopelijk dit jaar richting de 115 kg toe werken.

prima lift imo

goed gedaan op 25 januari

Dank u beste man!

je zet niet echt spanning, je zou jezelf nog iets meer 'in de bar' kunnen trekken

Nog snel even stuur naar rechts trekken? :p

2va06co.jpg

Deadlift pr van gisteren, wilde er een vijfje van maken maar dan had ik mezelf denk ik kromgetrokken.

Feedback is altijd welkom!

[Link niet meer beschikbaar]

Strong grip man waarom ga je niet underhand en overhand grip? Mooie spanning op de hams, verder lijkt het alsof er een hele kleine bolling in de onderrug is maar los van dat vind ik het een mooie lift ik doe ze lelijker (bolling in bovenrug)

Terug
Naar boven