- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
NL record deadlift? Voor junioren bedoel je?
NL record is voor niels met 420kg
Is niet met officieel hoogte/halter. Denk dat het hier om reguliere deadlift gaat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NL record deadlift? Voor junioren bedoel je?
Is niet met officieel hoogte/halter. Denk dat het hier om reguliere deadlift gaat

nja wat is officieel ? De records van de NPB ? Er zijn strongman die veel meer kunnen deadliften dan die NPB records, maar die worden dan weer niet op doping getest.Oke; wat is het officiele NL RAW DL record op "officiele hoogte"![]()
![]()
nja wat is officieel ? De records van de NPB ? Er zijn strongman die veel meer kunnen deadliften dan die NPB records, maar die worden dan weer niet op doping getest.
beetje grijs gebied die Nederlands records altijd
no whey mate!iedereen is atnbb hoor zeg alleen dat ze niet worden getest no worries
Volgens mij was dat in een deadliftsuit + een strongmandeadlift. Een hele prestatie naar absoluut niet RAW.NL record deadlift? Voor junioren bedoel je?
Volgens mij was dat in een deadliftsuit + een strongmandeadlift. Een hele prestatie naar absoluut niet RAW.
1x185kg Safety Bar Squat.
Zijn er wat tips wat betreft techniek? Het is de 3e keer dat ik met deze stang til, dus ze zijn altijd welkom.
Heb zelf het gevoel dat ik een beetje druk op mn hakken verlies in het onderste gedeelte en daardoor iets te ver voorover wil leunen in mijn dooie punt?
Iets breder gaan staan en je knieën naar buiten duwen daardoor kan je makkelijker het gewicht meer op de zijkant van je voeten krijgen en je hakken beter op de grond houden. En miss heel iets verder naar achteren gaan zitten dan heb je ook minder druk op de knieën
De smalle positie is tijdelijk bewust ivm een lichte overbelasting van de adductor. Vandaag ook met de safety bar gaan squatten ipv normale afgelopen tijd. Maar ik zal het de komende keer(zondag) proberen om knieen iets naar buiten te drukken. Verder naar achteren zitten is lastig dan zit het gewicht niet meer goed boven mn voeten volgens mij? doordat safety bar een soort van front squat idee is?
of lul ik nu onzin en kan ik met een safety ook iets meer reet naar achter gooien?
1x185kg Safety Bar Squat.
Zijn er wat tips wat betreft techniek? Het is de 3e keer dat ik met deze stang til, dus ze zijn altijd welkom.
Heb zelf het gevoel dat ik een beetje druk op mn hakken verlies in het onderste gedeelte en daardoor iets te ver voorover wil leunen in mijn dooie punt?
Is dat nu net niet wat moeilijk is aan een SSB. Dat dat ding je altijd voorover wil kiepen?
Netjes Dirk! jouw bench ging vandaag beter dan de mijne zie ik!
Op naar de 200!