MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Vooral die hohohohohoh is mooi! Snoeihard Pjotr!

haha 1e bijna in een baan om de aarde zo hard! Mooi om de vooruitgang te zien

sick idd

'ben jij gek?!' :roflol:

Hard pjotr

haha 1e bijna in een baan om de aarde zo hard! Mooi om de vooruitgang te zien

ja gaat zeker lekker merk het gezonde eten nu echt

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

thanks

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

thanks Tymen. trainingen beginnen vruchten af te werpen.

Zieke benchbuffels ecto en weak, god***domme:cool::cool::cool:

Ik weet het, ik lift niet zoals powerlifters en ik bounce met mn bank voor mn sport. Ik weet dat hierover de meningen sterk verdeelt zijn of dit een goede manier is voor mijn sport, maar oke..

Ik vroeg me vooral ff af, ik heb altijd zodra ik vermoeid raak of dat het echt zwaar word, dat links iets trager is dan rechts. Hoe kan ik dit een beetje verhelpen? Meeste powerlifters hier zullen daar denk ik wel een idee over hebben?

Met dumbbells werk ik al best veel en daar heb ik zelden problemen dat links zwakker is dan rechts, meestal is links juist stabieler tijdens dumbbell press. Heb bij de normale bench echter het tegenovergestelde gevoel haha.

Hieronder de videos

5x147,5kg Bench(bounce)

3x152,5kg Bench(Bounce)

Met alle respect op die manier dat jij bounched is het vragen vroeg of laat naar een fikse blessure
Wat ik deed om links bij te trekken tov rechts was het doen van spoonpresses en elbouws out dumbbell/kettlebell extensions

Met alle respect op die manier dat jij bounched is het vragen vroeg of laat naar een fikse blessure
Wat ik deed om links bij te trekken tov rechts was het doen van spoonpresses en elbouws out dumbbell/kettlebell extensions

Ik ben me bewust van het verhoogde risico, is alleen zoals t het meest functioneel is voor mijn sport.

Thanks voor de tips! Zal deze na m'n bench/pushpress workouts gaan doen!

Epic bench Pjotr

En dirk trouwens ook

Laatst bewerkt:
Ik weet het, ik lift niet zoals powerlifters en ik bounce met mn bank voor mn sport. Ik weet dat hierover de meningen sterk verdeelt zijn of dit een goede manier is voor mijn sport, maar oke..

Ik vroeg me vooral ff af, ik heb altijd zodra ik vermoeid raak of dat het echt zwaar word, dat links iets trager is dan rechts. Hoe kan ik dit een beetje verhelpen? Meeste powerlifters hier zullen daar denk ik wel een idee over hebben?

Met dumbbells werk ik al best veel en daar heb ik zelden problemen dat links zwakker is dan rechts, meestal is links juist stabieler tijdens dumbbell press. Heb bij de normale bench echter het tegenovergestelde gevoel haha.

Hieronder de videos

5x147,5kg Bench(bounce)

3x152,5kg Bench(Bounce)

Omdat je 0 spanning onderin hebt druk je niet echt in je ideale baan waardoor er vooral links hard moet gecorrigeerd worden. Dit samen met waarschijnlijk kleine muscular imbalances.

Ik snap dat je voor je sport waarschijnlijk hoge pieken reversal/explosieve kracht nodig hebt maar halverwege je rom alle spanning lossen lijkt me idd erg risicovol.

Terug
Naar boven