- Waardering
- 2.433
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 35%
hard
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3x170kg pauzed benchhttp://www.youtube.com/watch?v=87JtgPGkoyY
sterk !!
in denk dat er nog wel 2 reps meer in zaten.!
nette bench!haha 1e bijna in een baan om de aarde zo hard! Mooi om de vooruitgang te zien
Met alle respect op die manier dat jij bounched is het vragen vroeg of laat naar een fikse blessure
Wat ik deed om links bij te trekken tov rechts was het doen van spoonpresses en elbouws out dumbbell/kettlebell extensions

Ik weet het, ik lift niet zoals powerlifters en ik bounce met mn bank voor mn sport. Ik weet dat hierover de meningen sterk verdeelt zijn of dit een goede manier is voor mijn sport, maar oke..
Ik vroeg me vooral ff af, ik heb altijd zodra ik vermoeid raak of dat het echt zwaar word, dat links iets trager is dan rechts. Hoe kan ik dit een beetje verhelpen? Meeste powerlifters hier zullen daar denk ik wel een idee over hebben?
Met dumbbells werk ik al best veel en daar heb ik zelden problemen dat links zwakker is dan rechts, meestal is links juist stabieler tijdens dumbbell press. Heb bij de normale bench echter het tegenovergestelde gevoel haha.
Hieronder de videos
5x147,5kg Bench(bounce)
3x152,5kg Bench(Bounce)