- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn deze squats diep zat?
ben een beetje met stance aan het experimenteren maar het voelt vrij bout allemaal onderin
buiten mijn invloed
zijn deze squats diep zat?
ben een beetje met stance aan het experimenteren maar het voelt vrij bout allemaal onderin

ja die ellebogen naar voren zag er ook wel raar uit op video moet ik zeggen, ik sta nu een stuk smaller dan eerst en heb echt moeite met mijn bovenlichaam tight te houden, ik heb echt het idee dat ik daar heel veel kracht door verlies.@iWJ diep zat maar t ziet er allemaal wat ongecontroleerd en wiebelig uit. Misschien komt dat ook door t zoeken naar de juiste stance maar ik denk dat je nog een hoop kunt halen uit meer tightness. Ellebogen gaan wat te veel geforceerd naar voren bvb, ze schieten meteen terug naar de sterkste positie wanneer je kracht zet. Hierdoor ben je in je upperback niet bepaald tight.
Klopt inderdaad. Heb hier al lang last van en krijg het maar niet uit m'n systeem, zelfde als dat m'n knieën altijd licht danwel meer naar binnen komen als het zwaarder wordt. Weet niet of dat een gevolg is van wat jij noemt of dat het andersom is. Heb cues geprobeerd als vloer spreiden, je voeten in de grond 'draaien' en gewoon simpel weg de druk op de buitenkant van m'n voet proberen te zetten. M'n kracht/explosiviteit is altijd een stuk minder op die manier, en op hogere intensiteit val ik altijd terug hoe veel ik ook oefen met bovengenoemde cues op lagere intensiteit. Misschien nog een tip over hoe ik het anders kan proberen aan te pakken?
Ik heb het voor nu eigenlijk geaccepteerd dat het zo is, en probeer vlak na paralel te breken vooral te denken aan m'n knieën naar buiten te duwen om te corrigeren. * op de weg naar boven
parkway drive - dedicated
Jelly op je lockout
Misschien sbd kneesleeves aanschaffen? Het helpt mij met stabiliteit onderin (zeker het geld waard).