XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Die spotter tijdens bench :roflol:

homemade strongman log uitproberen. weegt 75 kg

Volgende keer nog een brace om doen, volgens mij heb je de rest al goed beschermd...

netjes hoor

Sterk hoor! Vindt het trouwens een grappige gewoonte dat stampen met de voeten, zie het steeds vaker.

Thanks! Nee dat is Pardeep, ik hielp hem daar bij. (Assistent trainer zeg maar) pjots is de junioren coach.

Jij traint bij Atlas toch? Als ik eindelijk weer een kamer heb gevonden in Nijmegen komen mn zusje en ik daar doordeweeks trainen. Woonde 3 jaar terug praktisch naast atlas maar toen liftte ik nog niet :(

Wat een dooie boel hier mannen!

Ik ben weer bezig met het filmen van m'n trainingen, dus zal ze weer regelmatig posten. Sinds vorige week word ik getraind door Joost de Groot, in voorbereiding voor m'n powerlifting wedstrijd op 12 juni namelijk DRC-Cup te Tilburg (RAW). Daar wil ik me gaan kwalificeren voor het NK RAW Powerlifting op 10 en 11 december tijdens de SAP-cup.

Het is wel even wennen aangezien ik een tijd wendler heb gedaan, waarbij ook wel wat volume zat maar het schema van Joost is wat heftiger. :P

Ik train nu bij Basic Fit in Alkmaar.

Eerste keer dat ik deze deed. 4 seconde waren er maar 3 en de pauses moeten langer.

Laatste set van de 4. Veel tips gekregen van Joost waar ik zeker wat mee moet gaan doen. Ik wist wel dat m'n techniek ehmmm lelijk was, dus Joost komt als geroepen. :)

Terug
Naar boven