AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Slow varianten zijn een prima variatie die je houding verbeteren terwijl het nauwelijks op je herstel drukt. Ook een factor die je altijd mee moet nemen in de keuze voor bepaalde oefeningen.

Netjes. Vond je tweede rep veel beter dan de eerste

totale time under tension =/= time under tension per rep

nog nooit iets decents gezien wat suggereerde dat bewust de time under tension per rep vergroten een positiever effect heeft op hypertrofie dan gecontroleerde reps met een normaal rep tempo
Dit,
Was al eens een filmpje tegen gekomen met bewijs dat TUT geen enkele meerwaarde heeft ten opzichte van massa of kracht.
Volgens mij was er zelf negatievere invloeden Tov max power output.

EDIT: hierbij twee filmpjes

Dit,
Was al eens een filmpje tegen gekomen met bewijs dat TUT geen enkele meerwaarde heeft ten opzichte van massa of kracht.
Volgens mij was er zelf negatievere invloeden Tov max power output.

EDIT: hierbij twee filmpjes

Misschien wat minder naar Amerikanen kijken

idd wat weet eric helms er nou van

Waarom, er wordt toch gewoon onderzoek gebruikt. Het gebruik van slow reps zal technische voordelen hebben tov normale snelheid op reps, maar op het vlak van hypertrofie dus niet

Dat is niet het enige wat die John stelt. Volgens hem is het dus volstrekt nutteloos om trage bewegingen te doen omdat die daar 2 filmpjes over heeft gezien.

vraag me eigenlijk wel af wat de carryover is van het vertragen van het concentrische deel. lijkt mij miniem eerlijk gezegd.

Dat is niet het enige wat die John stelt. Volgens hem is het dus volstrekt nutteloos om trage bewegingen te doen omdat die daar 2 filmpjes over heeft gezien.
Nou nou ,
Die john zegt nergens dat het ''Volstrekt nutteloos'' is.
Wat is er mis met een Amerikaan trouwens, research is research.

Nou nou ,
Die john zegt nergens dat het ''Volstrekt nutteloos'' is.
Wat is er mis met een Amerikaan trouwens, research is research.

Dus het heeft wel nut, terwijl het geen effect heeft op massa en kracht en zelfs negatief werkt voor kracht?

Als langzaam tegen zou werken dan vraag ik me af waarom ik nog steeds gain.

Hier een setje met normale snelheid, wel pauze.

Nice! vanwaar die schijven zo raar?

Edit

Laatst bewerkt:
Kan er na die hartklep geen verlichting meer vanaf? ;)

Terug
Naar boven