AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Gewichten zijn niet echt belangrijk op het moment.. techniek wel.
M'n techniek aanpassen bij deadlift vind ik erg frustrerend.. Daar heb ik dus erg veel moeite mee.
Ik ben gewend (iets waar ik aan gewend ben en moet veranderen vind ik sws errrug moeilijk) om gewoon aan de stang te trekken en techniek was niet heel boeiend.
Who cares, ik heb 200 kilo deadlift gedaan met deze "techniek", waarom aanpassen? Dat is wat bij mij er nog inzit en eruit moet zodat ik meer dan 200 kilo kan trekken dit jaar wat wel de bedoeling is. ;)

M'n techniek aanpassen bij deadlift vind ik erg frustrerend.. Daar heb ik dus erg veel moeite mee.
Ik ben gewend (iets waar ik aan gewend ben en moet veranderen vind ik sws errrug moeilijk) om gewoon aan de stang te trekken en techniek was niet heel boeiend.
Who cares, ik heb 200 kilo deadlift gedaan met deze "techniek", waarom aanpassen? Dat is wat bij mij er nog inzit en eruit moet zodat ik meer dan 200 kilo kan trekken dit jaar wat wel de bedoeling is. ;)

Met neergaan laat je je rug wel een beetje bollen, misschien de stang laten vallen, of gecontroleerder laten zakken?

:roflol: Thanks voor de tip mister 150 kilo deadlift.

No offence maar de deadlift techniek van zwaardere/compactere lifters ziet er altijd shady uit. Dus niet een heel groot probleem imo

:roflol: Thanks voor de tip mister 150 kilo deadlift.

scared-black-cat_i-G-33-3353-MV78F00Z.jpg

Ik heb je 'spirit animal' voor zowel je deadlift techniek als je temperament gevonden.

Laatst bewerkt:

Je begint elke rep met je heupen iets te laag/schouders iets te ver naar achteren en het gewicht komt dan pas los als je in je geheel een stukje over de halter 'roteert' (vanuit je knieen) totdat je schouderbladen zich boven de halter bevinden (aangezien dat de positie is met de laagste potentiele energie).

Sommige mensen hebben dit en trekken alsnog zeer sterk/succesvol, dus het is geen ramp maar in mijn optiek toch wel enigszins inefficient.

:roflol: ik moet eerst altijd lelijk doen tegen iemand voordat ik tips krijg, dus bedankt mannen. Ik word gecoacht door Joost de groot, dus ik denk dat het wel goed komt ;) Zoals ik al zei: doel is dit jaar over de 200 kg deadlift te gaan dus ik ga er alles aan doen.:cool:

Gister high bar squat en wide grip deadlift (hatelijke oefening) met als extra 2 seconde pauze direct na het loskomen van de stang. Eerste keer dat ik deze doe. Oh en wide grip bench press.

Vandaag 4 sec down double paused squat (moet soms nog langzamer) en romanian deadlift, 5 sec down, toes elevated. :army:

:roflol: ik moet eerst altijd lelijk doen tegen iemand voordat ik tips krijg, dus bedankt mannen. Ik word gecoacht door Joost de groot, dus ik denk dat het wel goed komt ;) Zoals ik al zei: doel is dit jaar over de 200 kg deadlift te gaan dus ik ga er alles aan doen.:cool:

Gister high bar squat en wide grip deadlift (hatelijke oefening) met als extra 2 seconde pauze direct na het loskomen van de stang. Eerste keer dat ik deze doe. Oh en wide grip bench press.

Vandaag 4 sec down double paused squat (moet soms nog langzamer) en romanian deadlift, 5 sec down, toes elevated. :army:

Ben niet echt impressed van wat je doet. Denk dat je het een beetje kan vergelijken met een gast die een vp van 30% heeft, en 90 kg bencht.

Laatst bewerkt:
Je doet de RDL verkeerd (geen gebruik stretch reflex). Omdat deze oefening bovenin begint zou ik de barbell uit rack pakken. Grip lijkt wijder te mogen.

Terug
Naar boven