XXL Nutrition

Filmpje - Zo hoort politie op te treden

Ik kan het me echt wel voorstellen. DIe gasten krijgen volgens mij de gehele dag wel van die k*t woorden naar hun gesmeten. Niemand heeft nog respect voor de politie JUIST omdat ze niks mogen. EN dan komt er opeens zon wijsneus met een camera die ff stoer loopt tedoen. Kan me erg goed voorstellen dat de cop er wel es genoeg van heeft

ja man ze krijgen de heledag zulke dingen te horen:rolleyes: hoe weet jij dat nou? en so what als het wel zo zou zijn daar worden ze voor betaald het is hun baan en ik denk niet dat mensen zo snel een agent zullen beledigen omdat daar een flinke boete aan vast zit.

popo = lol !

ja man ze krijgen de heledag zulke dingen te horen:rolleyes: hoe weet jij dat nou? en so what als het wel zo zou zijn daar worden ze voor betaald het is hun baan en ik denk niet dat mensen zo snel een agent zullen beledigen omdat daar een flinke boete aan vast zit.

LEZENNNN

typische kijk mij ik ben een stoere flik actie.
kon hem gewoon een boete gegeven hebben.
wel een grote stommekloot want hij wisty dat ze aan het filmen waren

hahahahaha
owned

typische kijk mij ik ben een stoere flik actie.
kon hem gewoon een boete gegeven hebben.
wel een grote stommekloot want hij wisty dat ze aan het filmen waren

hahahahaha
owned

daar zit ook wat in.. voor de camera was niet al te snugger :D

Haha er stond VOLGENS mij:) Dat id heb ik gewoon. Ik kan me voorstellen dat ze er een x genoeg van hebben:)

Ik vind het ook een domme actie van de flik. Gewoon oppakken, nachtje in cel en bekeuring geven zonder boe of ba, dat zou die gitarist leren.

Zo triest is de politie. Hebben ze niks beters te doen dan zo'n ventje aan te houden en mee te nemen naar het bureau :rolleyes:! kk :gay:"s

dat ventje komt toch naar hun toe..

Ik kan het me echt wel voorstellen. DIe gasten krijgen volgens mij de gehele dag wel van die k*t woorden naar hun gesmeten. Niemand heeft nog respect voor de politie JUIST omdat ze niks mogen. EN dan komt er opeens zon wijsneus met een camera die ff stoer loopt tedoen. Kan me erg goed voorstellen dat de cop er wel es genoeg van heeft

Ik ook, zeker. Maar hij wordt emotioneel (agressief/boos) en handelt aan de hand van die emoties. Tuurlijk verdient hij een tik, maar op een andere manier. Gewoon keihard op de grond en in de boeien slaan bijvoorbeeld. Maar dat het nog wel een doel heeft. Dit is gewoon een gefrustreerd agentje die zich niet in kan houden. Terecht of niet, daar gaat het niet om.

Ik ook, zeker. Maar hij wordt emotioneel (agressief/boos) en handelt aan de hand van die emoties. Tuurlijk verdient hij een tik, maar op een andere manier. Gewoon keihard op de grond en in de boeien slaan bijvoorbeeld. Maar dat het nog wel een doel heeft. Dit is gewoon een gefrustreerd agentje die zich niet in kan houden. Terecht of niet, daar gaat het niet om.

idd als politie moet je hier mee om kunnen gaan.

Laatst bewerkt:
Jezus, een agent die zo snel over de rooie gaat heeft imo toch echt het verkeerde vak gekozen. Ze staan niet BOVEN de wet.
En de wet had 'em in staat gesteld om het ventje te bekeuren voor belediging van ambtenaar in functie (en dat had ik helemaal terecht gevonden). Dan was het een kwestie van hopen geweest dat het rotventje z'n ID niet bij zich zou hebben (of wilde afgeven) en hopla: inrekenen en ff afkoelen in de cel.

Ik denk echter dat de agent op het moment aan het verkeerde eind gaat trekken... En terecht.

Hier ben ik het wel met Builder eens. Je moet je als agent echt niet zo snel op de kast laten jagen. Hij had dat jong gewoon een bekeuring moeten geven voor belediging en eventueel check of hij identificatie bij had enzo. Of gewoon mee nemen en opsluiten om wat voor domme reden dan ook. Nu laat die gast zich enorm kennen en is hij zelf de lul.

Pfft, veel gebeurt er eigenlijk niet. Maar hij heeft het alleszins zelf uitgelokt. Eigen schuld, dikke bult.

Terug
Naar boven