XXL Nutrition

Filmpje - Zo hoort politie op te treden

Lmfao moet hij maar respect hebben voor de politie. Wel grappig al die mensen die altijd zitten te zeiken op de politie :roflol:

Hahahaha dat is serieus gewoon bij mij om de hoek! :roflol:

Dat linkse rakkertje verdient het gewoon om even goed op z'n nummer gezet te worden. De arrogantie druipt ervanaf, denken dat hij zomaar mensen op straat kan gaan beledigen. Wat is daar in godsnaam grappig aan, of het nut van?
Dat hij meegenomen zou worden was wel overduidelijk, maar dat tikkie had niet gehoeven. Sta er ook niet echt negatief tegenover, want het was echt een tikkie van niks, maar het hoort gewoon niet in Nederland.

Nou het staat op video, dus de ze kunnen ook laten zien dat ze het aan het uitlokken waren.

Uitlokken of niet, je zult je als ambtenaar ook weten in te houden.
Voor het zelfde geld sta jij daar en wordt jij door politie agenten in elkaar geslagen, dan piept iedereen ineens anders.

Zoals eerder ook al wordt gezegd, neem hem mee, scrhijf een bekeuring uit en klaar is kees. Scheelt ons weer wat boetes voor 2 kilometer te hard rijden of geen licht op je fiets!

Greetz

• Topic Starter Topic Starter
Uitlokken of niet, je zult je als ambtenaar ook weten in te houden.
Voor het zelfde geld sta jij daar en wordt jij door politie agenten in elkaar geslagen, dan piept iedereen ineens anders.

Zoals eerder ook al wordt gezegd, neem hem mee, scrhijf een bekeuring uit en klaar is kees. Scheelt ons weer wat boetes voor 2 kilometer te hard rijden of geen licht op je fiets!

Greetz

Normaal persoon gaat geen agenten provoceren, dus ik hoef me niet druk te maken. Vind dit dus een beetje loze opmerking.

Als ze hier al niet tegen kunnen, wie weet in welke omstandigheden ze nog meer gaan slaan, dus ik zou je als "normale" burger ook nog niet zo zeker zijn van je zaakje.

Waarom gaat hij die flikken ook irriteren? Gewoon je reinste onzin. Als politie-agent hoef je je imo niet bezig te houden met het opvoeden van dergelijk gespuis. Gewoon lekker hard ownen die drollenpijper, zodat hij in de toekomst geen overlast meer zal veroorzaken tov politie-agenten.

Een boete heeft btw weinig zin, hij heeft niet eens geld voor een deftige broek om zn kippenpootjes te bedekken. Linkse schooier.

waar ligt de grens als we dit toelaten.
een "corrigerende tik"mag????????
wat als het je zoon of dochter is die deze "tik " krijgt?
waar ligt de grens tss een tik en in mekaar rammen?

deze agent is volledig in fout en moet volgens mij gestraft worden
die jongen ook trouwens

Wat een bullshit.

Alleen al het feit dat die stumperd dit DURFT zegt al genoeg; men heeft te weinig respect voor de politie en door zulke tikken komt die iig uiteindelijk wel.

In Amerika of Turkije haal je deze grappen echt NIET uit omdat men weet dat je dan gewoon de pineut bent, zo zou het hier ook moeten zijn.

waar ligt de grens als we dit toelaten.
een "corrigerende tik"mag????????
wat als het je zoon of dochter is die deze "tik " krijgt?
waar ligt de grens tss een tik en in mekaar rammen?

deze agent is volledig in fout en moet volgens mij gestraft worden
die jongen ook trouwens

Als het mijn kind was had ik hem nog een klap nagegeven.

Het word tijd dat de spaanse politie hier eens even les komt geven. :D

zowel dat ventje als de politieman zijn hier fout

Toch vreemd: Iedereen veroordeeld hier aan de lange tenen van Moslims die niet tegen een verbaal stootje kunnen en deze agenten zijn opeens de helden hier. :rolleyes:

Als agent weet je dat elk soort mens moet kunnen incasseren en tegen een verbale stoot moet kunnen die tegen je functieuitoefening gericht is en niet tegen je als persoon of burger. Dit maakt deel uit v/d vacature.

Als bouwvakker hoor je ook niet te klagen als je nat wordt of wat modderspetters op je krijgt.

Ik vind niet dat die agent direct had mogen slaan. Ze hadden hem gewoon meteen in de boeien moeten slaan.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha 'nee ik ben niet aangehouden' :roflol: ik vind het gewoon te mooi, sukkel!

Als de politie hiervoor gestraft moet worden volgens jullie schaf dan de hele politie maar af want dan zijn ze nergens meer goed voor.

Terug
Naar boven