lorso
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok als het puur gaat over de persoonlijke beleving en het amusement voor jezelf dan begrijp ik het wel... Kreeg alleen meer de indruk dat sommigen echt topfilms onder de noemer "bagger" gingen plaatsen en dan heb je echt het gevoel dat films unfair geëvalueerd worden.Even voor de duidelijkheid, dit
Re: Films die bijna iedereen enorm goed vinden maar jij haat en afschuwelijk vind..
is de titel van het topic en hier reageren ik en anderen op, voordat men de bekende discussies over waardering van kunstvormen gaat voeren want daar gaat het dus niet over.
Pulp fiction heeft mij geen seconde kunnen boeien. Sterker nog, heb me kapot zitten vervelen de hele rit uit. Helaas pindakaas. Iedereen mag er het zijne van vinden. Ik kan dan niet begrijpen wat LOTR en RD in dit topic doen, tsja..doe je niks aan. Blijft een kwestie van smaak.
Lord of the Rings en Harry Potter mogen ze mij afschaffen![]()
The departed, wat en kk film zeg, vooral ook dat zij een naam van een echte mafia gast nemen, en vervolgens er een kompleet andere richting mee belopen.
(als je deze omschrijving te vaag vindyou)
Ik kan jack nicholson ook niet uitstaan![]()

The Departed vind ik ook een mooi voorbeeld idd. Met overal hoge scores denk je echt naar een epic film te gaan kijken, maar was dat even een teleurstelling. Vooral dat DiCaprio geval wat iedereen daar in ziet![]()

The Departed vind ik ook een mooi voorbeeld idd. Met overal hoge scores denk je echt naar een epic film te gaan kijken, maar was dat even een teleurstelling. Vooral dat DiCaprio geval wat iedereen daar in ziet![]()
Nee, DAT is echt een superfilmDas echt een super film
OT:
Spiderman,
The Wrestler,
Batman,
The Matrix

Das echt een super film
OT:
Spiderman,
The Wrestler,
Batman,
The Matrix
die batman film met heath ledger vond ik best wel goed .
Matrix ,k'heb nooit begrepen wat sommige mensen hier zo goed aan vinden. Matig verhaal met hier en daar wat fraaie actiescenes m.a.w k*tfilms.
er wordt ni veel origineels gepost, altijd herhaling van dezelfde films
superslecht Batman begins of hoe de titel ook was, swat alle batmans,spiderman,ironman (ni eens gezien toch vind ik het slecht),hulk,...striphelden dus
ik heb er nog wel een paar, maar dat zijn b-films of erger, dus ergens is dat normaal.
Hangt er vanaf hoe je het bekijkt.
Je kan niet zomaar films als The Godfather, Pulp Fiction, Reservoir Dogs, LOTR ed. slecht noemen omdat het "niet je smaak" is. Smaken zijn relatief, kwaliteit niet. Toen ik LOTR ging kijken dacht ik ook pff dit genre is ruk en gaat me totaal niet boeien. En voor ik het wist zat ik 9 uur te kijken en één van de meesterlijkste/boeiende films ooit aanschouwd. Dus je kan moeilijk beweren dat dat iets met smaak te maken had. Kwaliteit blijft altijd bovendrijven, je moet het alleen wel durven zien.
.Je kan de kwaliteit van een film voor een groot stuk toch redelijk concreet beoordelen.Waarom zou dat niet kunnen? Omdat de 'kenners' het kwaliteit vinden?
Volgens mij ook echt een film waar alleen links tuig en boomknuffelaars naar kijken.Lord of the strings natuurlijk, wat een ongelooflijke k*tfilm, en half nederland vind het geweldig![]()

Lord of the strings natuurlijk, wat een ongelooflijke k*tfilm, en half nederland vind het geweldig![]()